Tænker at I andre måske kan bruge min lille episode til noget, hvis I selv er i tvivl, hvis I oplever noget lignende...
I nat fik jeg det vildeste hosteanfald pga. min slemme forkølelse som har stået på en uges tid. Kom til at tisse lidt i sengen og gik selvfølgelig ud på toilettet for at tømme blæren helt, hehe. Men så fortsatte det bare med at løbe ned i tolettet uden at jeg følte jeg tissede og i længere tid end jeg nogensinde har oplevet. Først tænkte jeg, at det nok bare var fordi lillemanden pressede på min blære men så blev det bare ved. Så jeg råbte ind til Rasmus 'Skaaat jeg tror nok vandet er gået!' Den stakkels mand lå og sov og blev helt forvirret. Da jeg kom ind tog jeg et bind på og store mormortrusser, som jeg netop havde købt i Føtex samme dag, og ringede til fødegangen. Hun kunne selvfølgelig ikke fortælle mig hvorvidt det var vandet der var gået eller ej, men syntes den lød god nok. Så jeg skulle bare prøve at sove og komme derind i dag kl. 12. Jeg lå bare og kunne ikke falde i søvn og håbede på at det ikke var vandet. For vi min bedste veninde, som er som en søster for mig, er i Thailand nu, min Far har influenza og ville derfor ikke kunne holde sit nyfødte barnebarn og vi mangler liiige at få købt det geniale kamera som kan forevige dele af fødslen og de første øjeblikke med vores lille dreng.
Der kom ikke mere resten af natten eller i morges, og så vidste jeg jo godt at det nok ikke var vandet, men mig som pludselig ikke kunne mærke at jeg tissede
Men vi tog alligevel ud på Hvidovre som aftalt og jeg blev, efter små to timers ventetid, undersøgt af en jordemor forneden, som kunne fortælle mig, at det ikke var vandet som var gået (heller ikke dene ene af lommerne) og at jeg ikke var åben eller noget. Så jeg blev sendt hjem med beskeden, at jeg kan føde i aften eller om tre uger.
Så ja, det må skyldes at han trykker meget nedad nu, så jeg ikke rigtig kan mærke hvad der er hvad 
Vores basse vejer ca. 3 kilo, så han er jo bare helt perfekt og gennemsnitlig (men heeeelt sikkert over gennemsnitligt dejlig, hvis man spørger hans Moar
). Og selvfølgelig havde han også været velkommen allerede nu, hvis det var gået sådan 
Anmeld