Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super fine kager Han bliver sikkert glad for dem begge to Selvom han måske bliver flov over brystkagen nu, så kan han senere huske tilbage til sin konfirmation med et ekstra smil over sådan en kage good job
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gellan skriver: Super fine kager Han bliver sikkert glad for dem begge to Selvom han måske bliver flov over brystkagen nu, så kan han senere huske tilbage til sin konfirmation med et ekstra smil over sådan en kage good job
Det er rigtigt og den kommer forhåbentligt ind under gode minder
hæ hæ tror helt sikkert at han bliver lidt flov, det ville jeg da gøre men den er bare vildt fin og ikke vulgær - godt gået. Tastaturet er rigtig fint cool nok at det er en Apple .
Hvor er de flotte....
Super fed ide med babserne, den glemmer han aldrig ...
Og sikke et PILLE ARBEJDE med alle tasterne... det er da for vildt... flotte flotte kager
Rigtig flotte kager...du har da haft vildt travlt !
SUPA COOL
FEDE kager! mindre detalje, som du måske vil vide (måske ikke ) er at du har kopieret tastaturet fra en "almindelig" computer, kan jeg se...du har flaget nede ved siden af alt knappen i hvert fald, men så har du sat Apple logoet på også, men Mac computeres tastatur er lidt anderledes end de normale tastaturer, fx er flagknappen en æbleknap
nåh, men det er jo LIGEGYLDIGT! (og det er sikkert kun sådan nogle fascister som mig der bemærker det ) jeg tænkte bare du måske ville vide det til næste gang
Tjuhl skriver: FEDE kager! mindre detalje, som du måske vil vide (måske ikke ) er at du har kopieret tastaturet fra en "almindelig" computer, kan jeg se...du har flaget nede ved siden af alt knappen i hvert fald, men så har du sat Apple logoet på også, men Mac computeres tastatur er lidt anderledes end de normale tastaturer, fx er flagknappen en æbleknap nåh, men det er jo LIGEGYLDIGT! (og det er sikkert kun sådan nogle fascister som mig der bemærker det ) jeg tænkte bare du måske ville vide det til næste gang
Fint du siger det, for jeg er nørd på den forkerte måde, hi hi hi, aner ikke meget om computere men jeg kan bage kager
Tak for alle de søde svar I har sendt mig, Stinna - ja det var et pillearbejde, lavet over længere tid, Anja - ja havde travlt for det var oprindeligt kun meingen med én kage, men endte med at lave to i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128