Du blir en go kæreste en dag ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gav en ung mand, et kompliment idag, så han blev helt genert!! haha. Vi var i biffen... På Ro's Torv. De plejer at have sådan nogen helt vildt gode nogen af sammenpresset spejdersnus... Men det havde de ikke idag. De stod og fyldte slik op da vi var inde og købe slik. Så stod jeg der og var gravid og kunne ikke få det der slik, som jeg bare VILLE have.

Så siger jeg: Jamen, jeg er jo gravid. Jeg er KUN kommet i biffen, for at få dem... Og så meget skuffet ud.

- Er det sådan: Jeg skal da ha? Spørger han...

JA!!! svarer jeg.

Øjeblik. NU skal jeg gå ud og tjekke på lageret. Hvordan er det helt præcis de ser ud?...

Så rodede han rundt på lageret i 5 min eller deromking

Desværre havde de ikke nogen, men jeg var enormt glad for hans indsats

Så sagde jeg til ham: Du bliver en rigtig god kæreste for en gravid en dag også smilede jeg til ham... hehe. Det var helt så han rødmede... og sagde TAK!

Vi så Alice i Eventyrland idag. Jeg har ellers været sådan lidt, fordi jeg husker den som ENORMT uhyggelig... Men den var super god. Idun var også helt vild med den

Så det var godt. SKønt med en fridag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Jordbærpigen

Ej hvor en skøn historie. Det er sådan nogle mænd vi vil have Så må du tage i biffen en anden dag så du kan få dit slik

Anmeld

30. april 2010

TbCp

Haha hvor fedt

Anmeld

30. april 2010

oo

nååååårh!

ja og Alice er nemlig rigtig god - men det er jo så også 2'eren Tim Burton har filmatiseret, 1'eren som Disney lavede for 120 år siden er altså lidt uhyggelig, synes jeg

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Ej hvor cute altså! Elsker bare når folk tager deres job alvorligt og er engagerede uanset oom så de renser toiletter! Han lyder som en dejlig dreng  Og så har jeg det i øvrigt ligesom dig, jeg skal bare HAAA det slik jeg vil, bliver helt vildt øv når junglevræl ikke er en del af sortimentet!

Anmeld

30. april 2010

Gellan

Tjuhl skriver:

nååååårh!

ja og Alice er nemlig rigtig god - men det er jo så også 2'eren Tim Burton har filmatiseret, 1'eren som Disney lavede for 120 år siden er altså lidt uhyggelig, synes jeg

Uhyggelig? Jeg har altid elsket Disney's version av Alice in Wonderland fik den da jeg var helt lille og jeg var fuldstændig vild med den
Men må indrømme at jeg var noget så skuffet over Tim Burtons version Elsker ellers Tim Burtons film, men denne gnag skuffede han mig altså enormt!

Anmeld

30. april 2010

Gellan

Zafir skriver:

Jeg gav en ung mand, et kompliment idag, så han blev helt genert!! haha. Vi var i biffen... På Ro's Torv. De plejer at have sådan nogen helt vildt gode nogen af sammenpresset spejdersnus... Men det havde de ikke idag. De stod og fyldte slik op da vi var inde og købe slik. Så stod jeg der og var gravid og kunne ikke få det der slik, som jeg bare VILLE have.

Så siger jeg: Jamen, jeg er jo gravid. Jeg er KUN kommet i biffen, for at få dem... Og så meget skuffet ud.

- Er det sådan: Jeg skal da ha? Spørger han...

JA!!! svarer jeg.

Øjeblik. NU skal jeg gå ud og tjekke på lageret. Hvordan er det helt præcis de ser ud?...

Så rodede han rundt på lageret i 5 min eller deromking

Desværre havde de ikke nogen, men jeg var enormt glad for hans indsats

Så sagde jeg til ham: Du bliver en rigtig god kæreste for en gravid en dag også smilede jeg til ham... hehe. Det var helt så han rødmede... og sagde TAK!

Vi så Alice i Eventyrland idag. Jeg har ellers været sådan lidt, fordi jeg husker den som ENORMT uhyggelig... Men den var super god. Idun var også helt vild med den

Så det var godt. SKønt med en fridag.

synes det er godt at nogle går op i deres job Det var rigtig sædt af ham, at han tjekkede godt og grundigt, om de måske havde noget af det du ville have. Og så gav du ham også en rigtig god kompliment gad godt se hans røde ansigt, hihi

Anmeld

30. april 2010

oo

Gellan skriver:

Uhyggelig? Jeg har altid elsket Disney's version av Alice in Wonderland fik den da jeg var helt lille og jeg var fuldstændig vild med den
Men må indrømme at jeg var noget så skuffet over Tim Burtons version Elsker ellers Tim Burtons film, men denne gnag skuffede han mig altså enormt!

jo, men det er jo ikke den samme film. der er skrevet flere historier om Alice, og Disneys handler om da hun ryger i hullet som barn og Tim Burtons er den der hedder "Through the looking glass" og den handler om hendes tur i hullet som teenager

jeg synes den var enormt flot og alle karaktererne havde han ramt spot on i mine øjne - men det er jo meget forskelligt hvordan historier lever i ens hoved

Anmeld

30. april 2010

Gellan

Tjuhl skriver:

jo, men det er jo ikke den samme film. der er skrevet flere historier om Alice, og Disneys handler om da hun ryger i hullet som barn og Tim Burtons er den der hedder "Through the looking glass" og den handler om hendes tur i hullet som teenager

jeg synes den var enormt flot og alle karaktererne havde han ramt spot on i mine øjne - men det er jo meget forskelligt hvordan historier lever i ens hoved

Ja, jeg ved at det så godt som er to vidt forskellige historier. Men er nu helt vild med Disney's, og skuffet over Tim Burtons Er både Disney-fan og Tim Burton-fan...

Men ja, har mødt nogle, som syntes at Tim Burtons film var god - men det er kun nogle helt få :p

Anmeld

30. april 2010

oo

Gellan skriver:

Ja, jeg ved at det så godt som er to vidt forskellige historier. Men er nu helt vild med Disney's, og skuffet over Tim Burtons Er både Disney-fan og Tim Burton-fan...

Men ja, har mødt nogle, som syntes at Tim Burtons film var god - men det er kun nogle helt få :p

nååårh okay...ja det ER jo meget forskelligt. jeg fortsætter også med at se Harry Potter filmene på premieredagen, men jeg synes ærlig talt ikke de er særlig gode længere...altså historierne halter noget så grusomt og personer er skrevet om og så videre

men...personligt tror jeg vist jeg er ude af stand til at blive skuffet over Tim Burton og Johnny Depp kombier og nøøøøj hvor jeg elsker Johnnys The Mad Hatter figur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.