Pnligt? Neeeeej slet ikke :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi har været i smut i dyrehaven. Rigtig hyggeligt. Jesse ville så klatre rundt på nogle træstammer sammen med far, og jeg ville tage billeder Da jeg så skulle ned af en skrænt på ½ meter, træder jeg skævt på den ene fod og .........plask så ligger jeg på alle fire i en kæmpe blæverpøl Selvfølgelig lige der hvor der er allerflest mennesker Nej nej det var slet ikke pinligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Sommerfuglelarven

Hihi

Men sådan noget sker også altid for mig, altså pinlige ting... Så sent som igår kom jeg til at slå en højlydt prut, som også lugtede fælt, lissom jeg rejser mig op for at gå ud af bussen. Bussen skulle så holde for rødt, så jeg måtte stå og være pænt pinlig i 1½ minuts tid ekstra

Anmeld

30. april 2010

MaleneG

hehe dejligt med et godt grin, når man ligger syg

Anmeld

30. april 2010

Vial

Årrrh nej, hvor kikset.. haha.

Meeen hvor er billederne af det??

Anmeld

30. april 2010

Lone Jakobsen

he he he.....ja sad også og ventede på billedet af en mudderklædt jeanne

Anmeld

30. april 2010

bette

haha hvor yndigt..

heidi som selv har lavet en bommert.. sad one on one med chefen og havde medarbejdersamtale.. hvor jeg så pludselig slår en prut.. kæææft det var pinligt.. sagde bare.. æhmm.. tja det kan jo ske

Anmeld

30. april 2010

Bondepigen

Haha, lige nøjagtig det der er osse sket for mig... på en af de golfbaner, hvor der er dresscode... Det er sleeet ik' pinligt

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Sommerfuglelarven skriver:

Hihi

Men sådan noget sker også altid for mig, altså pinlige ting... Så sent som igår kom jeg til at slå en højlydt prut, som også lugtede fælt, lissom jeg rejser mig op for at gå ud af bussen. Bussen skulle så holde for rødt, så jeg måtte stå og være pænt pinlig i 1½ minuts tid ekstra

Åhh nej, jeg ville DØ!! *griner*

Anmeld

30. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
KaMa skriver:

Årrrh nej, hvor kikset.. haha.

Meeen hvor er billederne af det??

Der er ingen billeder, for kameraet gled fra mig Men for filan hvor var jeg flov

Anmeld

1. maj 2010

anna-jonas

Griner...........det gad jeg godt have set. Måtte du så gå hjem, eller lod gemalen dig komme ind i bilen??

Tak for smilet........

MEtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.