Hjælp til gave - dreng 8 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.508 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Liljesilas

Hejsa damer

Vi har et virkelig sødt vennepar, som har den dejligste dreng på 8 måneder. Efter jeg blev gravid, har de ud af få personer, virkelig været der for os, og hjulpet os med spørgsmål og hyggelige besøg med masser af baby snak Vi får heletiden gaver som deres dreng ikke kan passe mere, eller ting som han slet ikke har brugt. Vi vil så gerne give deres dreng en rigtig god gave, men vi ved endnu ikke så meget om børn (hvad de bruger af legetøj - i hvilken alder.) Derfor vil jeg høre jer efter, hvad vi skal købe til ham, som han kan få en masse fornøjelse ud af - også gerne noget som holder længer end et par måneder. Han har gåstol og gynge - har i andre forslag???

Kram Maya (som er i uge 34)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Liljesilas

Slet ingen forslag?

Anmeld

30. april 2010

babyMark

Hejsa

Hvor lyder det dejligt for jer med sådan et sødt vennepar! Kan godt forstå at du har lyst til at give lidt tilbage igen!

Jeg har en søn på 9 mdr og sidder lige og tænker over, hvad han bruger meget...altså han er jo begyndt at synes at alt muligt omkring han er interessant: papir/stole/fjernbetjeninger/mobiltelefoner...meget mere spændende end dyrt og pædagogisk legetøj!

Jeg har lige købt en "tunnel" til ham. Den tror jeg bliver sjov, når han begynder at kravle. Andre forslag:

Nogle gode bøger til at læse/kigge i. Det kunne også være en week-end seng, hvis de ikke har en. Vi har købt et lille telt i stedet for en week-end seng og det er virkelig en handy lille sag, der er god, når han skal sove ude...

Eller måske noget tøj i de næste str. han skal bruge.

Håber du kan bruge det til lidt inspiration

Anmeld

30. april 2010

Liljesilas

En tunnel, er det sådan en, der er lavet af samme matriale som et telt? Det lyder som en god ide.. Det er så svært, for børn idag har jo næsten alt hehe. Jeg gidder næsten ikke købe tøj, for tror de elsker at købe det selv

Anmeld

30. april 2010

K&S

Hej

Jeg har ikke selv børn endnu, han kommer først til august, men vi har da en del nevøer

Jeg synes også, at et legetelt med en tunnel lyder som super ide, det kan mange børn få timer til at gå med...!

Eller måske en værktøjsbænk :-) eller værktøj generelt - måske med lidt lyd eller lys

Det var lige, hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu, men vender tilbage hvis hukommelsen bliver bedre...!

Katja

Anmeld

30. april 2010

Liljesilas

K&S skriver:

Hej

Jeg har ikke selv børn endnu, han kommer først til august, men vi har da en del nevøer

Jeg synes også, at et legetelt med en tunnel lyder som super ide, det kan mange børn få timer til at gå med...!

Eller måske en værktøjsbænk :-) eller værktøj generelt - måske med lidt lyd eller lys

Det var lige, hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu, men vender tilbage hvis hukommelsen bliver bedre...!

Katja

1000 tak og kom endelig med flere bud Det telt, kan det stå indendørs? For de bor i en lejlighed.. Ja værktøj var også en sjov ide, det kan han også bruge i lang tid

Anmeld

1. maj 2010

HappyPip

Måske et legekøkken, www.denlillebazar.dk har et fint et i træ, ikke så dyrt. Eller måske et tårn, sådan et hvor man putter bolde i, der triller ned, det har min dreng brugt virkelig meget og de er heller ikke så dyre )

Anmeld

1. maj 2010

babyMark

Hej igen

Jep et telt kan stå indenfor. Det telt vi har er mest beregnet til at sove i og altså i stedet for en week-end seng, men man kan også få mange søde legetelte. Jeg har købt en tunnel i Ikea til 149, den er lyseblå, men man kan sikkert få dem andre steder i andre farver..

Alt hvad der kan puttes ind i/stables osv.. det er godt, f.eks. nogle gode klodser...

god fornøjelse med at finde gaven

Anmeld

1. maj 2010

Liljesilas

1000 tak for hjælpen, jeg må ud og lede

Anmeld

1. maj 2010

MoarTil4

Hej jeg har en pige på 8 måneder, og hun er helt vildt med
Vtec aktivitets-og lærebog. Det er en hård plastikbog med lyd og sange og små aktiviteter.
Vi har købt den som hedder "I drømmehaven", men man kan også få den med Peter Plys. PeterPlys Vtec bogen koster ca. 250,- kr, og Drømmehaven-bogen koster ca. 300,- kr.
Den fåes mange steder, bla i BR og toysrus, nogle gange i føtex eller kvickly.

Dette var måske en ide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.