Fortvivlet, nervøs, utålmodig….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Bom

Hej Piger..

Ja som overskriften siger, kører der rigtig mange tanker rundt i mit hoved i dag.. 

• Hvordan vil fødslen nu gå?
  • Går jeg 14 dage over tid?
  • Hvornår sætter hun hovedet fast?
  • Hva nu hvis hun ikke sætter hovedet fast, kan jeg så ikke føde normal?
  • Når jeg med til mine forældres sølvbryllup?
  • Kan jeg klare og blive mor? Og bliver jeg en god mor?
  • Når jeg og finde en kjole til mine forældres sølvbryllup? Og kan man overhovedet finde en pæn som man også kan amme i?
  • Lærer jeg og amme rimelig hurtig?
  • Hvornår gider hun og komme ud? 

Det er sikkert meget normalt med alle de tanker og følelser. Men jeg har overhovedet slet ikke haft nogle af den slags i min graviditet. Jeg har hele tiden sagt at jeg ville føde før tid, det var en følelse jeg havde i kroppen, men den er fuldstændig væk nu, og jeg har hellere ikke været bange for fødslen. Men men men, nu kommer alle tankerne, hva nu hvis osv………. 

Jeg er nok aller mest nervøs for at gå 14 dage over tid, så jeg først føder d. 25 maj, og når jeg så med til mine forældres sølvbryllup d. 1 juni?? Og har jeg overhovedet overskud til at komme med?? 

Ja ved egentlig ikke hvor jeg vil hen med det her, men havde bare lige brug for at fortælle det til nogen… 

KOM NU UD TIL MOAR!!!!!!!!!!!!!!! 

Knus Maria 38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Findusinde

Hej sveske..

* Du aner ikke hvordan fødslen vil komme til at gå.. Det eneste du kan er at stole på dig selv og din kunnen. Og tro på at jordemoderen, læger eller hvem der er der, vil det allerbedste for dig, og bebse! Du skal nok klare den!!

* Det vides ikke.. Jeg fødte da jeg var 39+3

* Aner det ikke, fik at vide at Laura stod med hovedet fast da jeg var ved jordemoder den 3 sept. Og da jeg skulle føde den 16, stod hun skævt og kunne ikke arbejde med mine veer.

* Jeg ved det ikke.. jeg kunne ikke, men det var en blanding af alt der gjorde jeg fik AKS

* Ja da!

* JA! Du blir en fantastisk mor! Og JA du kan klare det! Man finder uanede kvaliteter og kræfter, man ikke anede man havde!

* Ja da! Du blir SMUK! Og er sikker på du kan finde en dejlig kjole hvor der kan ammes!

* Jeg lærte at amme med det samme.. Så det håber og tror jeg også du gør!

* Min sjette sans siger mig hun kommer mellem den 13 og 22 maj!

MANGE KNUS!

Anmeld

30. april 2010

Svei

Åh, alle de tanker der er med til at gøre dig klar til det der skal ske...fra nu af og resten af dit liv vil der være ubekendte fordi det ikke kun er dig du skal tænke på og forholde dig til.

Alts skal nok gå godt...bare vent.

Knus...

PS, jeg var til sølvbryllup da min søn var 5 dage gammel, to dage efter jeg kom fra sygehuset.. jeg var fuld af energi den første tid...

Anmeld

30. april 2010

Bom

Findusinde skriver:

Hej sveske..

* Du aner ikke hvordan fødslen vil komme til at gå.. Det eneste du kan er at stole på dig selv og din kunnen. Og tro på at jordemoderen, læger eller hvem der er der, vil det allerbedste for dig, og bebse! Du skal nok klare den!!

* Det vides ikke.. Jeg fødte da jeg var 39+3

* Aner det ikke, fik at vide at Laura stod med hovedet fast da jeg var ved jordemoder den 3 sept. Og da jeg skulle føde den 16, stod hun skævt og kunne ikke arbejde med mine veer.

* Jeg ved det ikke.. jeg kunne ikke, men det var en blanding af alt der gjorde jeg fik AKS

* Ja da!

* JA! Du blir en fantastisk mor! Og JA du kan klare det! Man finder uanede kvaliteter og kræfter, man ikke anede man havde!

* Ja da! Du blir SMUK! Og er sikker på du kan finde en dejlig kjole hvor der kan ammes!

* Jeg lærte at amme med det samme.. Så det håber og tror jeg også du gør!

* Min sjette sans siger mig hun kommer mellem den 13 og 22 maj!

MANGE KNUS!

Tak for de søde ord..

Jeg synes bare det hele er lidt svært og overskue lige nu.. Er så bange for at jeg ikke kan føde normalt, fordi hun ikke står fast endnu.. Og man læser jo alle steder at det er normalt at hovedet står fast ca 4 uger før ved første gangs, men i tirsdag da jeg var ved jordemor stod hun ikke fast endnu, og der var jeg 38+0..  Og jeg tror faktisk ikke hun står fast endnu, det følels ihverfald ikke sådan..

Synes ikke lige jeg kan overskue og skulle gå 14 dage over tid..  Men jeg bliver nok bare nød til og vente i spænding..

Anmeld

30. april 2010

Bom

Yrsa skriver:

Åh, alle de tanker der er med til at gøre dig klar til det der skal ske...fra nu af og resten af dit liv vil der være ubekendte fordi det ikke kun er dig du skal tænke på og forholde dig til.

Alts skal nok gå godt...bare vent.

Knus...

PS, jeg var til sølvbryllup da min søn var 5 dage gammel, to dage efter jeg kom fra sygehuset.. jeg var fuld af energi den første tid...

Tak søde..

Håber du har ret..  Har vist bare haft en rigtig øv dag idag..
Men jeg håber at jeg bliver lige som dig når jeg har født, en kvinde med total meget overskud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.