Jeg har besluttet mig for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Riksen

... at være optimistisk i forhold til at blive gravid! Simpelthen!

Jeg vil nu bruge min energi på at glæde mig til at blive gravid i stedet for at bruge den på at være ked af det, skuffet og deprimeret over, at jeg ikke er det - som jeg har gjort hidtil. Det dur ikke, jeg kan ikke holde til det, og jeg nægter at være bitter!

De negative tanker skal fra nu af vendes til positive! Det er bedre for mig, min krop, mit underliv, min kæreste osv. Så det er hermed besluttet!

Jeg håber at I vil være med, så vi kan være positive sammen (så vidt det er muligt) og hjælpe hinanden med at holde humøret og kampgejsten oppe, når det bliver for hårdt!

til alle os, der prøver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Risen

Riksen skriver:

Jeg vil nu bruge min energi på at glæde mig til at blive gravid i stedet for at bruge den på at være ked af det, skuffet og deprimeret over, at jeg ikke er det - som jeg har gjort hidtil. Det dur ikke, jeg kan ikke holde til det, og jeg nægter at være bitter!

De negative tanker skal fra nu af vendes til positive! Det er bedre for mig, min krop, mit underliv, min kæreste osv. Så det er hermed besluttet!

Jeg håber at I vil være med, så vi kan være positive sammen (så vidt det er muligt) og hjælpe hinanden med at holde humøret og kampgejsten oppe, når det bliver for hårdt!

til alle os, der prøver!

Hvor er du bare sej !  Super godt, selvom det også er okay at være ked, sur og skuffet en gang imellem! 

Anmeld

30. april 2010

Mettemus

GOOD FOR YOU!!!

Er sikker på at foråret også hjælper en del på humøret så det er lettere at være positiv!

Så derfor  til dig fra mig!

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Det lyder som en rigtig god beslutning...

Jeg er selv i gang med ændre min tanke gang og jeg har i sidste cyklus og denne cyklus besluttet ikke at gå ind i sorgen, men fortsætte kampen med hovedet oppe...

Det er rigtig svært og jeg ved at mit hovede har sat gravid/baby-radaren til, for jeg ser dem over det hele - men så tænker jeg(eller prøver) - det er snart mig...og alle jer andre der prøver...

Det er en hård kamp og vi er seje fordi vi kæmper den...

Vi vil alle få nogen dejlige børn - og det er uden tvivl ØNSKEBØRN...

Knus

Anmeld

30. april 2010

Riksen

Mia Maia skriver:

Det lyder som en rigtig god beslutning...

Jeg er selv i gang med ændre min tanke gang og jeg har i sidste cyklus og denne cyklus besluttet ikke at gå ind i sorgen, men fortsætte kampen med hovedet oppe...

Det er rigtig svært og jeg ved at mit hovede har sat gravid/baby-radaren til, for jeg ser dem over det hele - men så tænker jeg(eller prøver) - det er snart mig...og alle jer andre der prøver...

Det er en hård kamp og vi er seje fordi vi kæmper den...

Vi vil alle få nogen dejlige børn - og det er uden tvivl ØNSKEBØRN...

Knus

Jeg spotter også gravide maver, babyer, barnevogne osv. alle steder, og når jeg ser dem, forsøger jeg at smile og glæde mig over, at det nok skal blive min tur en dag. Jeg kan simpelthen ikke holde til at være trist længere. Det er selvfølgelig en proces at skulle ændre sin tankegang, men jeg tror at det er det bedste for os.

Det er nemlig rigtig hårdt at kæmpe og kæmpe uden resultat, men jeg er overbevist om, at det i sidste ende gavner os, at vi ser lysere på situationen.

Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men vi må gøre vores bedste, så vi kan være glade og leve livet - og så skal vi nok få vores ønske opfyldt. Det er jeg helt sikker på!

Anmeld

30. april 2010

Putomanen

Riksen skriver:

til alle os, der prøver!

Hvor er det bare en fantastisk instilling, at du beslutter dig for at få!!! Jeg vil helt klart melde mig under de samme faner, da jeg selv har tænkt på, at jeg er nødt til at ændre min tankegang.

Kæmpe kardot (staves) til dig!

Anmeld

30. april 2010

Riksen

Putomanen skriver:

Hvor er det bare en fantastisk instilling, at du beslutter dig for at få!!! Jeg vil helt klart melde mig under de samme faner, da jeg selv har tænkt på, at jeg er nødt til at ændre min tankegang.

Kæmpe kardot (staves) til dig!

Du skal være så velkommen i klubben

Det gik bare op for mig, at jeg bruger så meget energi på at stresse mig selv og være trist over at jeg ikke er gravid. Det vil jeg ikke bruge mit liv på, så nu vil jeg glæde mig over det jeg har: en dejlig kæreste, en dejlig familie, gode venner og et godt liv.

Vi må hjælpe hinanden med at fokusere det gode i vores liv, det vi allerede har i stedet for det, der mangler.

Anmeld

30. april 2010

Louisiana

Riksen skriver:

til alle os, der prøver!

Det lyder meget fornuftigt!! Når jeg tænker tanken, at være gravid, og at sidde med babyen i armen, så får jeg sommerfugle i maven, og det summer i hele kroppen. Den følelse ville jer gerne have hele tiden, i stedet for at sukke, når det ikke er lykkes. Jeg melder mig hermed til dit 'happy pre-pregnancy -hold'  

Anmeld

30. april 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Det lyder meget fornuftigt!! Når jeg tænker tanken, at være gravid, og at sidde med babyen i armen, så får jeg sommerfugle i maven, og det summer i hele kroppen. Den følelse ville jer gerne have hele tiden, i stedet for at sukke, når det ikke er lykkes. Jeg melder mig hermed til dit 'happy pre-pregnancy -hold'  

Skønt!

Ja, det er netop den følelse, vi skal fokusere på, og ikke den der "Øv, hvorfor er jeg ikke gravid?!"-følelse.

Velkommen i klubben

Anmeld

1. maj 2010

Sofia

Jeg melder mig også her - da jeg læste dit indlæg tænkte jeg: Yes. Lige sådan en følelse har jeg også, finder alle de positive tanker frem, og nyder at det er forår, solskin og tid til is fra paradis. 

Glæder mig til at blive gravid, helt helt vildt meget, men må bare tage det som det kommer og ikke tænke på det 24/7. 

Tak for dit positive indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.