Mia Maia skriver:
Det lyder som en rigtig god beslutning...
Jeg er selv i gang med ændre min tanke gang og jeg har i sidste cyklus og denne cyklus besluttet ikke at gå ind i sorgen, men fortsætte kampen med hovedet oppe...
Det er rigtig svært og jeg ved at mit hovede har sat gravid/baby-radaren til, for jeg ser dem over det hele - men så tænker jeg(eller prøver) - det er snart mig...og alle jer andre der prøver...
Det er en hård kamp og vi er seje fordi vi kæmper den...
Vi vil alle få nogen dejlige børn - og det er uden tvivl ØNSKEBØRN...
Knus
Jeg spotter også gravide maver, babyer, barnevogne osv. alle steder, og når jeg ser dem, forsøger jeg at smile og glæde mig over, at det nok skal blive min tur en dag. Jeg kan simpelthen ikke holde til at være trist længere. Det er selvfølgelig en proces at skulle ændre sin tankegang, men jeg tror at det er det bedste for os.
Det er nemlig rigtig hårdt at kæmpe og kæmpe uden resultat, men jeg er overbevist om, at det i sidste ende gavner os, at vi ser lysere på situationen.
Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men vi må gøre vores bedste, så vi kan være glade og leve livet - og så skal vi nok få vores ønske opfyldt. Det er jeg helt sikker på!

Anmeld