Hikke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Risen

Hej piger, 

Min lille pige kan have hikke op til 10 gange på 1 dag tror jeg.. Er det noget i kan nikke genkendende til? .. Har faktisk helt ondt af hende , men tager det bare som et godt tegn. Det er vist noget med at det skyldes vejrtræknings øvelser ikke ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Assi

nu er jeg ikke så langt henne endnu, at jeg mærke hikke, men med min anden datter husker jeg det - hun hikkede meget! - og ja, længe! Det holdt mig nogle gange vågen om natten

Anmeld

30. april 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

Hej piger, 

Min lille pige kan have hikke op til 10 gange på 1 dag tror jeg.. Er det noget i kan nikke genkendende til? .. Har faktisk helt ondt af hende , men tager det bare som et godt tegn. Det er vist noget med at det skyldes vejrtræknings øvelser ikke ? 

jeg har også gået og tænkt på om det nu også var nødvendigt at min lille pige skulle hikke sådan hele tiden, men jeg har aldrig fået spurgt en ekspert

Anmeld

30. april 2010

Risen

Assi skriver:

nu er jeg ikke så langt henne endnu, at jeg mærke hikke, men med min anden datter husker jeg det - hun hikkede meget! - og ja, længe! Det holdt mig nogle gange vågen om natten

Ja det er til tider lidt irriterende faktisk .. Men er det ikke bare et godt tegn eller? 

Anmeld

30. april 2010

Risen

BlyViol skriver:

jeg har også gået og tænkt på om det nu også var nødvendigt at min lille pige skulle hikke sådan hele tiden, men jeg har aldrig fået spurgt en ekspert

Nej heller ikke her.. Derfor jeg lige ville hører jer andre om i også oplever det, for synes virkelig det er ekstremt nogle dage.. 

Anmeld

30. april 2010

nuggie

min lille tøs hikker også rigtig meget synes jeg. jeg har tænkt at det er et fint tegn, men nogen gange kan jeg godt blive lidt nærvøs for det er tit flere gange om dagen.

Anmeld

30. april 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

Nej heller ikke her.. Derfor jeg lige ville hører jer andre om i også oplever det, for synes virkelig det er ekstremt nogle dage.. 

ja, samme her til sidste scanning sagde lægen "næh, hun hikker jo den bette"  hvortil jeg svarede "ja det gør hun flere gange hver dag".. det blev der ikke kommenteret yderligere på, så tror ikke det er noget at bekymre sig om så ville hun vel ha sagt noget?

Anmeld

30. april 2010

Risen

BlyViol skriver:

ja, samme her til sidste scanning sagde lægen "næh, hun hikker jo den bette"  hvortil jeg svarede "ja det gør hun flere gange hver dag".. det blev der ikke kommenteret yderligere på, så tror ikke det er noget at bekymre sig om så ville hun vel ha sagt noget?

Ja mon ikke ? Tænker også at hun nok ville have kommenteret det hvis det ikke var normalt..  Vi må bare tage det som et godt tegn..

Anmeld

30. april 2010

Tulle28

Det gjorde min pige også og gør det stadig efter hun er blevet født - nogle gange 3 gange om dagen...

Anmeld

30. april 2010

RumlesMor

Har mærket meget til mine børns hikke i begge graviditeter, og jo - det er et godt tegn. Og selvom det til tider er irriterende (læs: om natten kl. 04) så er det et stærkt livstegn fra den lille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.