Alle jer gamle mødre....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Svei

og I må selv vurdere om I er en af dem, jeg sætter ikke alder på.

Kunne godt tænke mig at høre hvorfor I har fået børn som ældre jeg er 35 år og synes jeg er alt for gammel til det pjat, men det er jo nok fordi jeg har de børn jeg skal have...men hvorfor fik I børn så sent?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Pia.

Altså jeg har jo også de børn jeg skal have - selvom en nummer 4 ind imellem godt kan komme i mine tanker - men mangler for det første en mand jeg vil have flere børn med og lysten til at starte forfra...

Jeg nyder mine børn og jeg nyder at jeg var ung da jeg fik dem... Fylder 32 her i maj og har tre "store" børn...(11, 7½ og 4 år)

Det var vist slet ikke det du spurgte om - det var jo de andre der skulle svare, der valgte at få børn i en senere alder...

Knus Pia, som alligevel gav sit besyv med...

Anmeld

30. april 2010

Svei

Pia. skriver:

Altså jeg har jo også de børn jeg skal have - selvom en nummer 4 ind imellem godt kan komme i mine tanker - men mangler for det første en mand jeg vil have flere børn med og lysten til at starte forfra...

Jeg nyder mine børn og jeg nyder at jeg var ung da jeg fik dem... Fylder 32 her i maj og har tre "store" børn...(11, 7½ og 4 år)

Det var vist slet ikke det du spurgte om - det var jo de andre der skulle svare, der valgte at få børn i en senere alder...

Knus Pia, som alligevel gav sit besyv med...

Det er ok, smukke...men nej, du er jo ikke ligefrem en gammel mor...bare en mor med store børn..

Anmeld

30. april 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Det er ok, smukke...men nej, du er jo ikke ligefrem en gammel mor...bare en mor med store børn..

Nemlig

Anmeld

30. april 2010

Svei

Pia. skriver:

Nemlig

Skønt der trods alt er en gevinst ved at vi brugte vores ungdom på at få børn...nu kan vi have ro og tid imens de andre starter på nul...puha, bliver sgu svedt...)

Anmeld

30. april 2010

Fines mor

Jeg var 34 år da jeg fik min første, og 36 da jeg fik nr. 2.

Grunden til dette var, at jeg havce været sammen med min ex. i 7 år, og brugte 4½ år i barnløshedsbehandling. Vi gik fra hinanden, og jeg var alene i 4½ år, hvor jeg tabte 60 kilo. Mødte så min mand, og fortalte ham, at vi nok ikke kunne få børn sammen. Men efter 3 mdr. hvor vi havde boet sammen var jeg gravid. Nr. 2 var en smutter, som kom natten over ;-)

Jeg fortryder ikke at jeg har fået mine børn sent, for det har også givet mig nogle andre oplevelser i livet som jeg idag ikke vil være foruden. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.