Tulle28 skriver:
Ja det var det samme her, ALLE de andre sad med ungerne på armen og min bebs lå og hyggede sig i liften stort set hele tiden... De andre var meeeget misundelige på hendes gode sovehjerte he he
Jeg er som sådan heller ikke bekymret, synes bare det var lidt pudsigt at der var så stor forskel...
Knus Tulle, der har fået ikke bare 1, men 2 smil idag for første gang... YAY!
kan høre at de er ret ens på detet punkt...
Her sover han stadig lige godt, så det har da holdt ved her.
min mand er den midterste af 3 og de/vi fik alle børn i '08 - alle drenge... Store fætter fra januar, vores sep og lille fætter fra nov.
Så her har været en del sammenligning, især med ham fra nov... Mig gør det ikke noget, for ved at frederic gør ting i hans tempo.
Han var også den eneste der var amme barn, været den længste og letteste. Han var så den sene til at side selv og gå, men var til gengæld meget hurtig logisk tænkene (lave puslespil - skille og samle ting mm) Han bliver om 2 dage 20 mdr og har allerede et rent sprog med 60 + ord, lange sætninger, kender farverne og kan tælle til 2 - vise det med fingerne også. Kan komme løbene med 2 biler og sige; se mor - 1 bil (viser mig den ene). Viser mig den anden med orderne; se- 1 bil mere - 2 biler...
Men så er han ikke så god til selv at tage tøj på.
Anmeld