Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe stort TILLYKKE med de to streger
Jeg glæder mig til at følge dig. Jeg håber at jeg kan joine dig i "klub-2-streger" til sommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For fanden! Nu sidder jeg her med kuldegysninger helt op til hårgrænsen - og måske også lidt i håret!!
Du er da så meget gravid!!! Tillykke - nej,
kæmpe tillykke
Nu mindes jeg lige den december dag, hvor jeg testede positivt. Det var SÅ magisk.. ihhh
Jeg kan også se 2 streger
Tør godt at sige TILLYKKE!!
Stort tillykke
Stort tillykke...
Jeg kan også godt se 2 streger..
Håber den er der
Agnete skriver: ...er vel også positiv Skal have taget blodprøve på mandag. Håber at anden gang var min lykke gang . Har været i IUI-D behandling som single. Jeg håber at det er NU, og min store pige kan blive storesøster om 9 mdr
...er vel også positiv Skal have taget blodprøve på mandag. Håber at anden gang var min lykke gang . Har været i IUI-D behandling som single. Jeg håber at det er NU, og min store pige kan blive storesøster om 9 mdr
TILLYKKE.
Svag eller tydelig streg, fuldstændig det samme.
Testene kan kun give et udsving når du danner hcg, så tillykke.
Tusind tak for alle tillykke'erne
Har været til konfirmation hele dagen, så har ikke nået at snakke med nogen om det. Er stadig helt i ekstase, og det bliver jo nok ikke mindre, når jeg også begynder at kunne mærke noget For første gang i mit liv, glæder jeg mig til et blodprøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128