Kan du ikke starte en pasning ordtning op, så i forældre skiftes til at passe, nu tænker jeg ikke på din lille datter, men den store... hvis i er en 4-5 stykker der går sammen, kan det så ikke lade sig gi sig??? Jeg ved godt det er noget af en mundfuld at se efter 3-4 andre børn ud over ens egne, men en fast ordtning på den måde er trods alt bedre for ungerne, end det der flytten frem og tilbage, samtidig har de jo også deres kamarater.
Hold da keje hvor er jeg glad for at mine går i en forælderstyret BH... godt nok er sansynligheden for at se lukker ned meget lille (fordi det er en lille BH hvor kun en af de ansatte er i BUBEL) men skulle det nu være, ja så åbner vi forældrer den da bare, det mås vi nemlig gerne, netop fordi den er forælerstyret, samtidig er vi så heldige at vi er 3 forældre der er på barsel, tager vi tjansen er vi faktisk mere end fultallige (der er 2 fuldtids, hvor den ene er lederen og en deltids ansat) selv om at vi alle 3 tager vores babyer med (nomrineringen er pt 4,5 barn pr voksen, *ss* vi skal ikke klage) dog vil jeg foretrække at vores 2 faste vikarer bliver hevet ind over også, de har trods alt noget (mere) udd på området, og kender ungerne på en anden måde, end vi forældre gør.
Anmeld