Strejken bekymre mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

Heidi.

Forstået på den måde.. Nu er det anden omgang vores institution strejker. Første gang var det i 3 uger.. og nu er det 4 uger...
Vores børn bliver passet af forskellige hver dag, eller det vil sige, den ene dag er det mormor, så er det farmor, så er det far og så er det mig. De kan snart ikke finde ud af det mere. Min store datter er ked af det og savner sine kammerater i børnehaven. Hun savner børnehaven, og vil så gerne derned snart. Jeg er nervøs for min lille datter, snart 2 år, om hvordan det bliver at hun skal tilbage, om hun overhovedet kan huske det?? Ved godt at det måske lyder latterligt, men jeg kan næsten ikke kapere det indeni mere.....

Det er enormt frustrende for mig efterhånden..

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

bette

forstår dig dælme godt.. jeg er også træt af det.. selvom jeg har en privat dp som ik strejker..

synes bare det er for meget!!!

fint nok de strejker.. men så LÆNGE??!!

Anmeld

8. juni 2008

Honningblomst

Kan godt forstå dig,....er også selv lige ved at have fået nok. Men jeg har smidt håndklædet i ringen og venter med min eksamen til august.
Lad os håbe det snart er slut...
Knus..en lidelsesfælde.

Anmeld

9. juni 2008

MorCamilla

Jeg kan godt forstå du er ked af det og frustreret over det.. Det må bestemt heller ikke være sjovt for dine børn at skulle undvære deres legekammerater i så lang tid og passes af andre end dem de er van til (selv om de jo kender farmor og mormor så er det bare ikke det samme som i dagpleje og børnehave)
Jeg kan godt forstå du også er bekrymret for om din lille pige kan huske sin dagpleje, jeg har det på samme måde med Mikkel når han har holde ferie eller har været væk derfra i længere tid..
Vi er dog ikke ramt af strejken og har ikke været det - men jeg synes godt nok også at det har stået på længe nu - alt for længe...

Kram fra Camilla.

Anmeld

9. juni 2008

MUTT3

Kan du ikke starte en pasning ordtning op, så i forældre skiftes til at passe, nu tænker jeg ikke på din lille datter, men den store... hvis i er en 4-5 stykker der går sammen, kan det så ikke lade sig gi sig??? Jeg ved godt det er noget af en mundfuld at se efter 3-4 andre børn ud over ens egne, men en fast ordtning på den måde er trods alt bedre for ungerne, end det der flytten frem og tilbage, samtidig har de jo også deres kamarater.

Hold da keje hvor er jeg glad for at mine går i en forælderstyret BH... godt nok er sansynligheden for at se lukker ned meget lille (fordi det er en lille BH hvor kun en af de ansatte er i BUBEL) men skulle det nu være, ja så åbner vi forældrer den da bare, det mås vi nemlig gerne, netop fordi den er forælerstyret, samtidig er vi så heldige at vi er 3 forældre der er på barsel, tager vi tjansen er vi faktisk mere end fultallige (der er 2 fuldtids, hvor den ene er lederen og en deltids ansat) selv om at vi alle 3 tager vores babyer med (nomrineringen er pt 4,5 barn pr voksen, *ss* vi skal ikke klage) dog vil jeg foretrække at vores 2 faste vikarer bliver hevet ind over også, de har trods alt noget (mere) udd på området, og kender ungerne på en anden måde, end vi forældre gør.

Anmeld

9. juni 2008

Honningblomst

MUTT3 skriver:

Kan du ikke starte en pasning ordtning op, så i forældre skiftes til at passe, nu tænker jeg ikke på din lille datter, men den store... hvis i er en 4-5 stykker der går sammen, kan det så ikke lade sig gi sig??? Jeg ved godt det er noget af en mundfuld at se efter 3-4 andre børn ud over ens egne, men en fast ordtning på den måde er trods alt bedre for ungerne, end det der flytten frem og tilbage, samtidig har de jo også deres kamarater.

Hold da keje hvor er jeg glad for at mine går i en forælderstyret BH... godt nok er sansynligheden for at se lukker ned meget lille (fordi det er en lille BH hvor kun en af de ansatte er i BUBEL) men skulle det nu være, ja så åbner vi forældrer den da bare, det mås vi nemlig gerne, netop fordi den er forælerstyret, samtidig er vi så heldige at vi er 3 forældre der er på barsel, tager vi tjansen er vi faktisk mere end fultallige (der er 2 fuldtids, hvor den ene er lederen og en deltids ansat) selv om at vi alle 3 tager vores babyer med (nomrineringen er pt 4,5 barn pr voksen, *ss* vi skal ikke klage) dog vil jeg foretrække at vores 2 faste vikarer bliver hevet ind over også, de har trods alt noget (mere) udd på området, og kender ungerne på en anden måde, end vi forældre gør.

Jeg bryder mig ikke om idéen...et fordi jeg ikke ville lade mine børn blive passet af fremmede med alt hvad det indebærer og to, det ville jo ikke ændre på den forvirring og frustration som min søn har udvist, efter han er blvet kastet rundt hos hans far og bedsteforældre...jeg vil for pokker bare have ro på og give min søn en stabil og tryg hverdag!!
Knus Eva..som har fået NOK! og som ikke tror goggerne får noget som helst ud af det her rod.

Anmeld

9. juni 2008

Heidi.

Eva skriver:

MUTT3 skriver:

Jeg bryder mig ikke om idéen...et fordi jeg ikke ville lade mine børn blive passet af fremmede med alt hvad det indebærer og to, det ville jo ikke ændre på den forvirring og frustration som min søn har udvist, efter han er blvet kastet rundt hos hans far og bedsteforældre...jeg vil for pokker bare have ro på og give min søn en stabil og tryg hverdag!!
Knus Eva..som har fået NOK! og som ikke tror goggerne får noget som helst ud af det her rod.

Hejsa..

Jeg må også erkende at jeg ikke er synderligt begejstret ved tanken om at Fremmede skal passe mine børn. Mine børn vil sikkert blive endnu meget mere forvirrede end de allerede er i forvejen, og det ville jeg ikke kunne bærer.

Har i øvrigt i dag ringet i høje taastrup kommune for at hører hvorfor f..... de har valgt at vores institution skulle være helt lukket.. Men de ville ikke snakke med mig, når det drejede sig om strejken.. FLOT ikke??

Anmeld

9. juni 2008

Heidi.

[.

Jeg tror heller ikke de får en fløjtende fis ud af det her.. anden en masse dårlig omtale..(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.