Lærer-hjælp mig mht ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2010

Lullaby

Jamen jeg blev færdig sidste år i August og har været ansat siden, ramlede så ind i div ferier undervejs hvor jeg gik feriedagpenge. Men hvad med sommerferien og de næste ferier der kommer? Har jeg slet ikke sparet noget op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

iris-mor

Den gang jeg blev uddannet skulle jeg søge om noget i den efterfølgende ferie, desværre fik jeg sendt papiret en dag forsent, så jeg slet ikke modtog noget. - men nu hvor jeg skriver er jeg da lidt i tvivl om, om det var den første ferie altså den hvor jeg startede op i aug. Men ellers skulle du jo få udbetalt feriepenge her i maj/juni.

Men tal med din TR.

ida

Anmeld

30. april 2010

roenlund

Da jeg blev færdig som lærer fik jeg selvfølgelig ikke løn lige med det samme da jeg jo først var blevet ansat fra 1 august. 

herefter kommer det and på hvornår ferien liger i den kommune du er ansat i. I mit tilfælde skulle jeg på dagpenge i en uge i efterårsferien og da vi så kom til sommerferien fik jeg lidt løn, da man jo har sparet lidt op og så skulle jeg på feriedagpenge bagefter. jeg kan ikke huske hvordan det var i efterårsferien i år men jeg ved at når jeg kommer til sommerferien har jeg ret til fuld løn, hvilket jo er rart når jeg går på barsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.