færdig sneaker kager!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

birgitte

Dot D skriver:

Jo, lidt hårdt for ryggen at stå så meget, er begyndt at sidde ned og lave pynt, for at være lidt god ved mig selv. Det er en bærbar computer, så jeg må hellere ud og igang med den. Jeg skal aflevere den i eftermiddag, så der kommer billeder i løbet af dagen. Jeg har godt nok lavet mange kager de sidste uger, det er som om de vælter oveni hinanden, der er også lige en der har spurgt om jeg kan lave en bryllupskage til 65 personer. Det håber jeg bliver til noget, det kunne være sjovt at prøve. Så må sige at jeg ikke er træt af det, endnu, hi hi hi....

lyder super spændede!  mente ikke sådan træt af det men bare træt... gik selv i seng kl 02 i nat og ungerne vågnede selvfølgelig kl 6 som de plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Dot D

birgitte skriver:

lyder super spændede!  mente ikke sådan træt af det men bare træt... gik selv i seng kl 02 i nat og ungerne vågnede selvfølgelig kl 6 som de plejer

Nå sådan. Jo så´n kan jeg godt blive træt. Blomsterne var færdige kl 3 og vågnede kl 7, sjovt nok blev jeg først træt, da jeg satte mig i sofaen efter arbejde

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wauw den er for sej Fed konfirmationskage!!

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Zafir skriver:

Wauw den er for sej Fed konfirmationskage!!

tusind tak Zafir ... glæder mig os til at aflevere

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Dot D skriver:

Nå sådan. Jo så´n kan jeg godt blive træt. Blomsterne var færdige kl 3 og vågnede kl 7, sjovt nok blev jeg først træt, da jeg satte mig i sofaen efter arbejde

det kan jeg godt følge for man er næsten som på stoffer når man arbejder fordi det eer så intenst ik

Anmeld

30. april 2010

Dot D

birgitte skriver:

det kan jeg godt følge for man er næsten som på stoffer når man arbejder fordi det eer så intenst ik

Det er sgu sunde stoffer, hi hi hi. Nå, men jeg er også lige ved at lave min første brystkage, konfirmandens mor synes gerne han måtte gøres lidt flov så vi ser om kan lykkes

Anmeld

30. april 2010

Gellan

birgitte skriver:

så blev den færdig! lavede lige en ny I POD da et par stykker herinde så fint havde bemærket at menu var skrevet forkert

er rigtig tilfreds med resultatet og glæder mig til at aflevere  den

Wow, super flot resultat rigtig fed konfirmationskage   

Og må også indrømme, at den gule iPod ser mere "ægte" ud end den hvide, som du viste os igår Super flot .D

Anmeld

30. april 2010

Ninja

Vildt flot kage 

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Gellan skriver:

Wow, super flot resultat rigtig fed konfirmationskage   

Og må også indrømme, at den gule iPod ser mere "ægte" ud end den hvide, som du viste os igår Super flot .D

Tusind tak og ja jeg er så glad for den ipod blev lavet om det gir lige det sidste touch

Anmeld

30. april 2010

birgitte

Dot D skriver:

Det er sgu sunde stoffer, hi hi hi. Nå, men jeg er også lige ved at lave min første brystkage, konfirmandens mor synes gerne han måtte gøres lidt flov så vi ser om kan lykkes

ha ha ha det blir for fedt 

Ja de bedste stoffer på markedet hæ hæ. men undskyld skal du lave 2 kager til i dag eller er det mig der lide bliver forvirret her  godt gået af dig så. 

God arbejdslyst og HUSK billeder masser af billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.