Hejsa.... 
Altså.... den nat hvor ægget satte sig fast, vågnede jeg op med en underlig fornemmelse i kroppen - som om der skete noget inde i mig. og følte at der aktivitet inde i min mave/underliv!! Jeg blev mega dårlig og kastede op. Jeg havde fornemmelsen af, at jeg var blevet gravid, men havde jo ikke rigtig noget at have det i eftersom det bare var en underlig fornemmelse i kroppen, som jeg aldrig havde oplevet før!!!
Efter den nat havde jeg det skønt og mærkede INGEN symptomer på graviditet, og derfor var jeg sikker på, at det måtte have været noget andet!!!
Efter et nogle uger begyndte jeg dog at få mistanke eftersom min mens ikke dukkede op..... (det skal lige siges, at min har været en del ustabil efter jeg stoppede med p-piller, og derfor gik der lang tid før jeg undrede mig)
Jeg testede og den var sten-sikker
Jeg var til lægen 2 dage senere, og det viste sig, at jeg næsten var 9 uger henne!!! 
Men svar på dit spørgsmål: Det er meget forskelligt, hvornår man begynder at få tegn. Jeg selv havde jo ingen kvalme eller lign!! Allerede lige efter, at ægget har sat sig fast, KAN nogle begynde at mærke tegn på grund af de mange hormoner i kroppen. Eks. ømme bryster, træthed og en utrolig tissetrang KAN allerede opstå meget tidligt!!!
venlig hilsen fra Lea 17+4
Anmeld