Kan I huske jeg fortalte om min niece, som var blevet indlagt pga. overstimulering af hormoner efter barnløshedsbehandling?
https://www.baby.dk/debat/43979pi1/navlestrengen/min-niece-er-indlagt-for-2--gang---.aspx
Hun er gravid!!! Med TVILLINGER!! efter første reagensglasforsøg.
Så tusind tak for alle jeres krydsede fingre...nu skal det hele bare gå godt!!! 
Og en anden niece, som osse har været i behandling og aldrig kan blive gravid hverken naturligt eller ved insimination er osse gravid efter SIDSTE reagensglasforsøg!! Så jeg er bare så glad på deres vegne!!! Det er helt fantastisk...
Synes bare lige jeg ville fortælle det...
Og så græd Emma faktisk ikke nat nr. 2 efter jeg havde taget kampen op med sovevanerne... Dog ville hun ikke have jeg gik, men stort fremskridt var det, at hun i det mindste ikke græd hysterisk...
Og i dag prøvede jeg så en hel anden taktik... Vi har altid haft sengelampen tændt, når Emma skulle sove, og mørklægningsgardiner rullet ned og alm. gardiner rullet for... og døren lukket på klem.
Men i dag slukkede jeg lyset, nøjedes med at rulle for med de alm gardiner og lod døren stå helt åben ind til hende... Det var åbenbart løsningen (i hvert fald i dag)... For hun sang bare inde i sengen, mens jeg var i stuen... kylede bamse Henning og sutten væk to gange, så jeg måtte ind og finde det til hende... Men to gange er jo intet i forhold til de 50 gange jeg lagde hende ned igen og igen den første aften....
Hun blev puttet kl. 19.00 og sov kl. 20.00!!!
Anmeld