Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev kagen afleveret til vores dagplejemor hvis store dreng skal konfirmeres i morgen! De eneste interesser er computer og fodbold så det skulle være med på kagen. Jeg er slet ikke tilfreds med fodbold drengen men det var første forsøg på at lave en figur af den slags så håber øvelse gør mester! Men de virkede helt tilfredse med den så det håber jeg de er!
Kagen er med hjemmebagte lagkagebunde (som i øvrigt var viiiildt gode ), skildpaddecreme og hindbærmousse!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot kage...
Jeg synes nu godt du kan være mere end tilfred
super flot
Rigtig flot! og kan synes figuren af foldbold spilleren er vildt god! så kan da godt forstå de så tilfredse ud!
Anja Dahl skriver: Så blev kagen afleveret til vores dagplejemor hvis store dreng skal konfirmeres i morgen! De eneste interesser er computer og fodbold så det skulle være med på kagen. Jeg er slet ikke tilfreds med fodbold drengen men det var første forsøg på at lave en figur af den slags så håber øvelse gør mester! Men de virkede helt tilfredse med den så det håber jeg de er! Kagen er med hjemmebagte lagkagebunde (som i øvrigt var viiiildt gode ), skildpaddecreme og hindbærmousse!
Hvor er den da bare god, du og de kan godt være tilfredse
Tak
hvor er du bare dygtig til at lave mennesker han er bare rigtig rigtig fin den dreng jeg kan sørme godt foratå de blev til fredse
birgitte skriver: hvor er du bare dygtig til at lave mennesker han er bare rigtig rigtig fin den dreng jeg kan sørme godt foratå de blev til fredse
He he tak ! Men det er nu kun fordi du ik ka se ham helt close up ....han irriterer mig stadigvæk....men det vigtigste er jo at de blev glade !
Anja Dahl skriver: He he tak ! Men det er nu kun fordi du ik ka se ham helt close up ....han irriterer mig stadigvæk....men det vigtigste er jo at de blev glade !
altså og jeg som troede jeg var perfektionist hi hi hi men kender godt følelsen
Den er da superflot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128