er ved at føle mig lidt mere på toppen nu, men nøj hvor har det været hårdt, jeg har bare tudet flere gange i dag! har følt mig absolut energiforladt og det er bare det værste der kan ske når man er én om to små som har hardcore tigerspring og bare skriger 
jeg MÅ bare ikke blive syg nogen sinde igen! jeg er slet ikke rustet til at håndtere denne opgave alene når jeg har det sådan 
menmen ... det er helt afsindigt som lilja udvikler sig lige for tiden. tigerspringet er meget, meget tydeligt hos hende. hun er et helt andet sted henne mentalt end sin søster. og så er hun i total hopla, jeg kan næsten ikke følge med, hun suser hjemmet rundt og vil bare vide hvad ALT er; det er lidt som om bille er på speed (især når det er puttetid
)
nå, men min mor sov her jo sidste nat og i morges skulle hun ud og handle og spurgte om jeg manglede noget. det gjorde jeg, to ting: almindelig cola til min ømme mave og en pakke tampax super, altså den grønne pakke. jeg forklarede meget tydeligt hvorfor det var vigtigt jeg fik almindelig cola og hvorfor jeg skal bruge tampax super, den grønne pakke. tror i så ikke hun kommer hjem med 4 ltr cola zero og en kæmpepakke tampax light? tampax light? det har jeg ikke engang hørt om før!! det må jo være til den første menstruation eller sådan noget! "men der er jo lidt grønt på pakken", siger hun så og peger på et lillebitte klistermærke i hjørnet, "så du kan jo nok godt bruge dem alligevel". altså, det er jo helt sort 
nå. det blev lidt langt, jeg må heller se at komme i seng. satser på at være helt frisk i morgen. vi tager til ølstykke til skouboe og bliver et par dage, som en lille miniferie. tænk at de gider have sådan en tigerfamilie på besøg, det synes jeg bare er fantastisk 
Anmeld