tampax light

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Milka

er ved at føle mig lidt mere på toppen nu, men nøj hvor har det været hårdt, jeg har bare tudet flere gange i dag! har følt mig absolut energiforladt og det er bare det værste der kan ske når man er én om to små som har hardcore tigerspring og bare skriger

jeg MÅ bare ikke blive syg nogen sinde igen! jeg er slet ikke rustet til at håndtere denne opgave alene når jeg har det sådan

menmen ... det er helt afsindigt som lilja udvikler sig lige for tiden. tigerspringet er meget, meget tydeligt hos hende. hun er et helt andet sted henne mentalt end sin søster. og så er hun i total hopla, jeg kan næsten ikke følge med, hun suser hjemmet rundt og vil bare vide hvad ALT er; det er lidt som om bille er på speed (især når det er puttetid )

nå, men min mor sov her jo sidste nat og i morges skulle hun ud og handle og spurgte om jeg manglede noget. det gjorde jeg, to ting: almindelig cola til min ømme mave og en pakke tampax super, altså den grønne pakke. jeg forklarede meget tydeligt hvorfor det var vigtigt jeg fik almindelig cola og hvorfor jeg skal bruge tampax super, den grønne pakke. tror i så ikke hun kommer hjem med 4 ltr cola zero og en kæmpepakke tampax light? tampax light? det har jeg ikke engang hørt om før!! det må jo være til den første menstruation eller sådan noget! "men der er jo lidt grønt på pakken", siger hun så og peger på et lillebitte klistermærke i hjørnet, "så du kan jo nok godt bruge dem alligevel".    altså, det er jo helt sort

nå. det blev lidt langt, jeg må heller se at komme i seng. satser på at være helt frisk i morgen. vi tager til ølstykke til skouboe og bliver et par dage, som en lille miniferie. tænk at de gider have sådan en tigerfamilie på besøg, det synes jeg bare er fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Skouboe

Jeg kan godt huske tampax light, fra da jeg var MEGET ung... måske de kan bruges hvis du bruger 3-4 stykker samtidig??

Vi glæder os meget til at se jer alle 3 - tigerspring eller ej

Anmeld

29. april 2010

Skouboe

Vi har iøvrigt både almindelig Cola og Pepsi Max i huset...

Anmeld

29. april 2010

Bondepigen

Milka skriver:

er ved at føle mig lidt mere på toppen nu, men nøj hvor har det været hårdt, jeg har bare tudet flere gange i dag! har følt mig absolut energiforladt og det er bare det værste der kan ske når man er én om to små som har hardcore tigerspring og bare skriger

jeg MÅ bare ikke blive syg nogen sinde igen! jeg er slet ikke rustet til at håndtere denne opgave alene når jeg har det sådan

menmen ... det er helt afsindigt som lilja udvikler sig lige for tiden. tigerspringet er meget, meget tydeligt hos hende. hun er et helt andet sted henne mentalt end sin søster. og så er hun i total hopla, jeg kan næsten ikke følge med, hun suser hjemmet rundt og vil bare vide hvad ALT er; det er lidt som om bille er på speed (især når det er puttetid )

nå, men min mor sov her jo sidste nat og i morges skulle hun ud og handle og spurgte om jeg manglede noget. det gjorde jeg, to ting: almindelig cola til min ømme mave og en pakke tampax super, altså den grønne pakke. jeg forklarede meget tydeligt hvorfor det var vigtigt jeg fik almindelig cola og hvorfor jeg skal bruge tampax super, den grønne pakke. tror i så ikke hun kommer hjem med 4 ltr cola zero og en kæmpepakke tampax light? tampax light? det har jeg ikke engang hørt om før!! det må jo være til den første menstruation eller sådan noget! "men der er jo lidt grønt på pakken", siger hun så og peger på et lillebitte klistermærke i hjørnet, "så du kan jo nok godt bruge dem alligevel".   altså, det er jo helt sort

nå. det blev lidt langt, jeg må heller se at komme i seng. satser på at være helt frisk i morgen. vi tager til ølstykke til skouboe og bliver et par dage, som en lille miniferie. tænk at de gider have sådan en tigerfamilie på besøg, det synes jeg bare er fantastisk

Hahaha...men altså...hun er sikkert fra den tid, hvor der garanteret kun fandtes OB og rigtig coca cola... Hvor skulle hun dog vide fra, at der i dag findes et utal af colaudgaver...og andet end OB 

Men puuuh jeg forstår godt du er udmattet! Jeg synes det er skidehårdt til tider og jeg har endda kun én... hvis ikke man tæller Ove med da...

Men dejligt din mor har hjulpet dig og at I tøser er inviteret på mini ferie hos rare mennesker. Hun er da virkelig sød hende Pernille.

God ferie!!!

Anmeld

29. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,stakkels dig altså.Men hvis man skal se på det positive,så er det jo kanon spændende alt det der sker med Speedy Bille.Ja,det kan man selvfølgelig sagtens sige her fra sidelinien

Hvor er det bare godt at du tager på ferie,det er da rigtig,rigtig super.Og meget sødt af min navnesøsterMen selvfølgelig vil man da altid gerne have besøg af 2 så dejlige bøtter(med eller uden tiger)og deres søde mor.

Få det bedre,god ferie og held og lykke med tigerne.

Knus fra

Pernille...som om 35 min. har en dreng på 1 år!!!!

Anmeld

30. april 2010

Vinker

Har lige haft besøg af min mor fra igår til i dag og tog mig selv i flere gange at komme til at sige til hende at det var som at tage sig af et barn mere

Var en tur i Bilka med hende og synes faktisk det plejer at være nemmere at holde styr på Niklas Emil derude end min mor....

Så skulle hun tage et stykke bagepapir ud af ovnen hvor der havde været fryserundstykker på. Jeg må råbe til hende; mor du drysser krummer ud over hele gulvet nu....

Vi havde siddet ude på teressen på en havestol med hynde og jeg siger til min mor om hun ikke er sød at stille stolen i garagen igen. 3 gange må jeg forklare hende at den ska i garagen fordi hun spørger om den ikke må blive stående udenfor....

Men vi laver bare sjov med det for det er bare typisk min mor - hun er for sjov, men til tider en kamp

Med alt dette ville jeg bare sige at det lige så godt kunne ha været min mor der kom hjem med 2 x light!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.