Indlæg som ens venner har skrevet i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Inden, at siden blev lavet om havde man altid mulighed for, at se hvem af ens venner der havde fødselsdag, hvornår deres børn havde og hvilket indlæg de havde skrevet i. Men nu kan jeg ikke se, hvor man kan det længere.

Ved I det?

Kh.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Ida.

Til venstre på forsiden er der en "Knap" der hedder "nyheder", der kan du se, hvilke indlæg dine venner har skrevet i. Umiddelbart nedenunder de tre knapper, hvoraf den ene er "nyheder"-knappen", står fødselsdagene listet - hvis en af dine venner/venners kæreste, mand eller barn har fødselsdag er deres navn fremhævet med fed skrift

Anmeld

29. april 2010

Becks

MoarHvidovre skriver:

Inden, at siden blev lavet om havde man altid mulighed for, at se hvem af ens venner der havde fødselsdag, hvornår deres børn havde og hvilket indlæg de havde skrevet i. Men nu kan jeg ikke se, hvor man kan det længere.

Ved I det?

Kh.

Katja

Ude på forsiden til venstre, der står alle dagens fødselarer, er du venner med én af dem, er din vens navn markeret med fed skrift..

Det andet du spørger om, der går du på forsiden, trykker på nyheder som er i venstre side, og så kommer det frem

Anmeld

29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tak for hjælpen. Så lykkes det mig, at finde det. Jeg synes bare, at jeg har kigget alle steder - men åbenbart ikke nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.