Gravid men negative tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste har prøvet at blive gravid siden januar.

Har været gravid 3 gange før, og er alle 3 gange blevet gravid i første forsøg! Men tilsyneladende ikke denne gang..

Har haft min mens indtil nu, men den har ikke været klumpet som den normalt er.. Er nu gået 1-2 dage over tid nu, men testene er negative..

Igår og idag føler jeg at jeg har mærket små puf i maven - fuldstændig på samme måde som da jeg ventede min søn. Jeg er blevet større på maven, og min mave ser præcis ud som da jeg var 16 uger henne med min søn, og måler det samme om maven som der. Prøvede at beregne min termin udfra hvis jeg var blevet gravid i januar og så ville jeg være 16 uger henne nu..

Kan jeg være gravid selvom testene er negative, og faktisk være så langt henne? -Skal tisse MEGET ofte, er træt og sover til middag alle dage jeg har muligheden..

Nogle som har prøvet det, eller hørt om andre der har været gravid trods mens og negative tests?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

oo

nu er jeg ikke læge, men umiddelbart lyder det usandsynligt at du skulle være 16 uger henne og stadig teste negativt...

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

hmm, nej. Du burde få en positiv test ganske sikkert.

Hvis du var i uge 16 eller lidt mindre ville dit HCG tal være så højt at du uden tvivl ville kunne teste positivt. Og ellers gå til lægen og få lavet en blodprøve, de kan med sikkerhed fortælle dig det.

Men dine symptomer tyder mere på mave problemer og tarm sygdom end graviditet.

Anmeld

29. april 2010

Kb

Syntes godt nok også det lyder usandsynligt... Ingen positiv test og menses - det betyder vist ingen graviditet, ligegyldig hvor meget man så ønsker det modsatte.... De graviditetstegn du oplever er måske mere ønsketænkning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.