Hej.
Jeg er kommet til at tænke på, om nogle mennesker bare gerne vil opleve sine egne erfaringer omkring stort set alt. Og hermed IKKE ønsker at modtage/lytte til andres erfaringer og gode råd??
Jeg har faktisk en rigtig rigtig god veninde, men det er som om, at hun bare ikke lytter til mig, når jeg giver gode råd omkring nogle ting, jeg har lidt mere erfaring med end hende... Og jeg er ikke bedrevidende ell noget.
Fx i dag, skrev hun at hun var ude og løbe i går. Det havde bare været en succes og det var godt, hun var startet op på det, for det gav hende god energi. Hun skriver så, at hun bestemt skal ud og løbe igen i dag. Jeg skriver til hende at det jo er kanon, hun er startet op på det osv osv, men at hun skal være obs på, at hun bør have en hviledag imellem sine løb. Det er for at starte blidt op, skåne sine lede, muskler og sener. Jeg går nemlig og døjer med en løbeskade pt (ogs jeg har endda løbet siden januar). Hun svarer intet på det og skriver her senere, at nu vil hun ud og løbe...
Måske skal jeg bare lade være med at skrive andet en ros, men det er bare svært, når jeg har nogle informationer, der siger det modsatte end hun gør.
Har det sådan, at hvis jeg ikke siger noget. Føler jeg vel nærmest "skyld" i det hvis jeg godt vidste, hvad der ville ske...
Hvad gør I andre?? Hvad er I for nogle personer??
Personligt er jeg en person, der elsker at få ny viden. Jeg lytter, overvejer, vender det og vurderer om det er noget jeg kan bruge til noget. Jeg spørger meget....
VH Kloster
Anmeld