Så blev Liva og jeg lige sat på plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. april 2010

TbCp

Vi kommer lige fra Rosengårdcentret... Skulle på posthuset og sende et par pakker...

Mens vi står i kø laver Liva en kæmpe scene og skriger helt vildt! Flere gange! Jeg hader når hun gør det og kæmper for at stoppe hende... jeg bliver SÅ flov.
Imens er der en af postdamerne der kigger rigtig surt på os.

Selvføglelig er det hende vi kommer hen til, jeg prøver at bløde lidt op og siger i sjov "kan hun også blive sendt med", og kigger på Liva...
Damen synes absolut IKKE det er sjovt og siger "jeg er ikke god til børn!" så kigger hun på Liva og siger "Du må ikke skrige ved min kasse, det kan mit gamle hoved ikke klare!"

Så blev vi da vist lige sat på plads!!!!

Og så gik Liva og jeg hen og trøstede os selv med en is!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Frejasmor

Ja det er ikke alle mennesker der er lige børnevenlige...

Men dårlig service må man sige..

Anmeld

29. april 2010

TbCp

Frejasmor skriver:

Ja det er ikke alle mennesker der er lige børnevenlige...

Men dårlig service må man sige..

Hun kunne bare have smilet og så var det det
Følte mig ihvertfald helt forkert

Anmeld

29. april 2010

oo

aj! når man kan se på forældrene at de er tæt på at skære halsen over på sig selv af frustration over ungens hysteri, så er der sgu da ingen grund til lige at stikke dem en flad oveni hatten!

håber isen hjalp

Anmeld

29. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

aj! når man kan se på forældrene at de er tæt på at skære halsen over på sig selv af frustration over ungens hysteri, så er der sgu da ingen grund til lige at stikke dem en flad oveni hatten!

håber isen hjalp

Håber ikke hun selv har børn og børnebørn.... det ville godt nok være synd for dem!

Og ja isen hjalp Gør de ikke altid det?!

Anmeld

29. april 2010

oo

TbCp skriver:

Håber ikke hun selv har børn og børnebørn.... det ville godt nok være synd for dem!

Og ja isen hjalp Gør de ikke altid det?!

jov herhjemme hjælper is på stort set alt

Anmeld

29. april 2010

msax

Sikke en gammel sur mokke...

Jeg sidder og smiler lidt ved tanken af hvad hun ville have sagt hvis Liva enten havde skreget i protest igen - eller endnu bedre havde rækket tunge af hende.

Ved godt at det kunne Liva eller andre børn nok ikke finde på at gøre bevist i sådan en situation - men det kunne have været sjovt.

Anmeld

29. april 2010

TbCp

msax skriver:

Sikke en gammel sur mokke...

Jeg sidder og smiler lidt ved tanken af hvad hun ville have sagt hvis Liva enten havde skreget i protest igen - eller endnu bedre havde rækket tunge af hende.

Ved godt at det kunne Liva eller andre børn nok ikke finde på at gøre bevist i sådan en situation - men det kunne have været sjovt.

Eller endnu bedre..... jeg skulle være stukket i et skrig

Anmeld

29. april 2010

Jules

Hmmm... ja dårlige "kassedamer" er der nok af :( Dejligt der var en is i række vidde....

Anmeld

29. april 2010

Frejasmor

TbCp skriver:

Hun kunne bare have smilet og så var det det
Følte mig ihvertfald helt forkert

Ja det er da også for dårligt..

Der må være nogen der har tisset på hendes sukkermad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.