smask forelsket, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Anonym trådstarter

Jeg er single-mor til 2 børn, og har været det i 2 år og godt 3 mdr.

Men nu har jeg så mødt en mand, der total har slået benene væk under mig, og jeg ved slet ikke hvilken ben jeg skal lande på igen, og det er en dejlig og fantatisk følelse og det er gengældt.

Men i vores samtaler, har han fortalt at han har 5 børn med 2 ekser, men det forhindre ikke mig i at være sammen med ham. Jeg føler så meget for ham at det gør så ondt når han ikke er ved mig. Han har ikke noget fast samvær med de 5 børn men ser dem når det passer ind, ligeledes har mine 2 børn hellere ikke nogle fast samvær med deres far, og han ser også dem, når det passer ind.

Ville du stoppe her eller fortsætte?

hilsen fra ano-mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

E.T

Kan ikke se det skulle være det store problem.

I har fået de børn i skal have begge to. Så det er da bare om at nyde livet fyldt ud og få al den kærlighed du kan sammen med ham

Anmeld

29. april 2010

Lotus86

Kan slet ikke se noget problem..!! Kan du selv..?? Afsted med dig, nyd at du endnu en gang har fået lov til at være smask forelsket, der er jo næsten ikke noget bedre

Anmeld

29. april 2010

Bare mig..

Jeg kan heller ikke se hvad problemet skulle være... Så spring da bare ud i det.. - Hvis ikke det er en hindring med 7 sammenbragte børn, ser jeg i hvertfald ikke at der skulle være noget i vejen for et forhold!

Lad kærligheden føre an og følg dit hjerte!

Anmeld

29. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Spring da ud i det. Man er priviligeret når man møder lykkelig kærlighed, og den slags kan man ikke få for lidt af.

Anmeld

29. april 2010

Vial

Jeg ville spørge ind til, hvorfor han ikke har fast samvær. Derudover ville jeg altid være lidt mere obs, når der er børn involveret.

Når det er sagt, så ville jeg også nyde forelskelsen. Er der ingen alarmklokker der ringer, så er det jo fan-fucking-tastisk at du har fundet kærligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.