blærebetændelse IGEN.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2010

lululupo

Arhhhhhhh er nærmest ved at gå ud af mit gode skind.... Har de sidste dage haft konstante plukveer, så tog til lægen idag og sørme om jeg ikke havde blærebetændelse IGEN..... Ihhhh altså synes ikk det er fair overfor prinsessen med alt det her igen, håber ikk hun bliver stresset af det, ligesom moren Drikker endda 1-2 glas tranebærsaft hverdag!!!

Hilsen Christina uge 34

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Ni-ko-li-ne

lululupo skriver:

Arhhhhhhh er nærmest ved at gå ud af mit gode skind.... Har de sidste dage haft konstante plukveer, så tog til lægen idag og sørme om jeg ikke havde blærebetændelse IGEN..... Ihhhh altså synes ikk det er fair overfor prinsessen med alt det her igen, håber ikk hun bliver stresset af det, ligesom moren Drikker endda 1-2 glas tranebærsaft hverdag!!!

Hilsen Christina uge 34

ej hvor er det da godt nok træls!!

jeg kan huske dit sidste indlæg om dette.... og så allerede igen nu! øv bøv.... efter vores datter var kommet til verden havde jeg også blærebetændelse flere gange i rap... og som jeg skrev til dig sidst så gjorde det ikke ondt når jeg tissede, det gjorde ligesom ondt oppe i blæren

mht medicinen så skal du ikke være bekymret, det skader hende ikke....

sender dig et knus og krydser fingre for at det er slut med blærebetændelse nu!!!

Anmeld

29. april 2010

lululupo

ka-ri-na skriver:

ej hvor er det da godt nok træls!!

jeg kan huske dit sidste indlæg om dette.... og så allerede igen nu! øv bøv.... efter vores datter var kommet til verden havde jeg også blærebetændelse flere gange i rap... og som jeg skrev til dig sidst så gjorde det ikke ondt når jeg tissede, det gjorde ligesom ondt oppe i blæren

mht medicinen så skal du ikke være bekymret, det skader hende ikke....

sender dig et knus og krydser fingre for at det er slut med blærebetændelse nu!!!

Hvor er du sød, du skrev også sidst der ikk skete hende noget, det er bare svært når jeg har ondt, du ved - kvinder der tænker for meget - det er mig!!!! Håber dette er sidste omgang, nu røg slimproppen i søndags så vil helst heller ikk ha for mange plukveer....

Anmeld

29. april 2010

Ni-ko-li-ne

lululupo skriver:

Hvor er du sød, du skrev også sidst der ikk skete hende noget, det er bare svært når jeg har ondt, du ved - kvinder der tænker for meget - det er mig!!!! Håber dette er sidste omgang, nu røg slimproppen i søndags så vil helst heller ikk ha for mange plukveer....

nej det kan jeg godt forstå.... jeg er også en over-tænkende kvinde

har du prøvet at tage et varmt håndklæde (bare fra tørre tumbleren) og lægge det rundt om maven og så bare ligge og slappe af? for nogen hjælper det...

det er da træls med de plukke veer....

generelt har man jo bare ikke lyst at tage for meget medicin under en graviditet...

men tro mig.... jeres lille datter ligger trygt og godt....

knus og rigtig god weekend

Anmeld

29. april 2010

lululupo

ka-ri-na skriver:

nej det kan jeg godt forstå.... jeg er også en over-tænkende kvinde

har du prøvet at tage et varmt håndklæde (bare fra tørre tumbleren) og lægge det rundt om maven og så bare ligge og slappe af? for nogen hjælper det...

det er da træls med de plukke veer....

generelt har man jo bare ikke lyst at tage for meget medicin under en graviditet...

men tro mig.... jeres lille datter ligger trygt og godt....

knus og rigtig god weekend

UHHH har lige sat sengetøj og håndklæder i tumleren, så det vil jeg prøve!!!! Rigtig god weekend til dig også.......

Anmeld

29. april 2010

Putomanen

lululupo skriver:

Hilsen Christina uge 34

Jeg er ikke gravid, men jeg lider ofte af blærebetændelse. Jeg er begyndt at bekæmpe det med tranebærsaft i stedet for penicilin, da man jo til sidst kan blive resistent overfor det.

Men jeg må indrømme at jeg drikker ca. 2 liter fortyndet tranebær saft, når jeg har blærebetændelse, og ikke kun et par glas om dagen. Du kan også købe tranebær i kapsler på apoteket og i matas, som også hjælper rigtig meget. Man bliver jo ldit træt af smagen af tranebær saft til sidst, og så er kapslerne gode.

Jeg håber, at du kan bruge mit råd til lidt  God bedring.

Anmeld

29. april 2010

lululupo

Putomanen skriver:

Jeg er ikke gravid, men jeg lider ofte af blærebetændelse. Jeg er begyndt at bekæmpe det med tranebærsaft i stedet for penicilin, da man jo til sidst kan blive resistent overfor det.

Men jeg må indrømme at jeg drikker ca. 2 liter fortyndet tranebær saft, når jeg har blærebetændelse, og ikke kun et par glas om dagen. Du kan også købe tranebær i kapsler på apoteket og i matas, som også hjælper rigtig meget. Man bliver jo ldit træt af smagen af tranebær saft til sidst, og så er kapslerne gode.

Jeg håber, at du kan bruge mit råd til lidt  God bedring.

Uhhhh jeg går straks igang med at drikke mere... takkkkkkk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.