Endnu en skokage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Anasmor

Camilla bliver 18 og mor og far syntes at hun skulle have den kage hun har sukket sådan efter...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Gellan

hvor er den bare flot og detaljeret Ser super lækker ud
Hvor lang tid tager det ca. at lave sådan en sko?

Anmeld

29. april 2010

quity

Som sædvanlig super flot.

Anmeld

29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nøj, hvor er den bare flot  

Anmeld

29. april 2010

Anasmor

Gellan skriver:

hvor er den bare flot og detaljeret Ser super lækker ud
Hvor lang tid tager det ca. at lave sådan en sko?

Det tager mellem 2 og 4 timer... alt efter hvilken pynt der kommer på.. denne gang var det sølvperler og de er nemme at trille ud af glasset, men hvis der skal bitte små blomster på er det en helt anden sag

Anmeld

29. april 2010

Gellan

Anasmor skriver:

Det tager mellem 2 og 4 timer... alt efter hvilken pynt der kommer på.. denne gang var det sølvperler og de er nemme at trille ud af glasset, men hvis der skal bitte små blomster på er det en helt anden sag

Godt med en god portions tålmodighed
Tager det så næsten en hel dag at lave sådan en kage som den du lige har lavet? Undskyld at jeg spørger så meget, men er lige begyndt på det der kageprojekt, så jeg prøver at suge al information til mig og emnet

Anmeld

29. april 2010

Anasmor

Ja det er deromkring... det er meget tidskrævende

Anmeld

29. april 2010

Anasmor

Gellan skriver:

Godt med en god portions tålmodighed
Tager det så næsten en hel dag at lave sådan en kage som den du lige har lavet? Undskyld at jeg spørger så meget, men er lige begyndt på det der kageprojekt, så jeg prøver at suge al information til mig og emnet

ærgeligt at du bor så langt væk, for holder kagekursus her på søndag og mangler en på holdet ... kunne være hyggeligt at møde dig IRL

Anmeld

29. april 2010

Gellan

Anasmor skriver:

ærgeligt at du bor så langt væk, for holder kagekursus her på søndag og mangler en på holdet ... kunne være hyggeligt at møde dig IRL

Ja, har flere gange set debatter om kagekursuser, synes det lyder vildt spændende og inspirerende Men jeg må nok nøjes med at kigge på billederne og step-by-step beskrivelser, som man kan finde lidt hist og her

Men jeg håber at I kommer til at hygge jer til kagekursus

Anmeld

29. april 2010

Susan1978

hej Stinna..

den er fantastisk..  og du har lavet callaér  ihhh det glæder mig, for jeg havde tænk der skulle det på min søsters polterabend kage... har lavet første step af brudeskoen igår og så ville jeg ha callaér på også, da det er blomster hun skal have som brude buket.

de ser ret simple ud, er det "bare" et kræmmerhus med den der gule dims i  ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.