jeg er ved at få spat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. april 2010

angelmom

Nøje jeg følger mig sgu som en gamle grå kone med inkontients, ( har dybt medfølelse til de kvinder som lider af det så i skal ikke følge jer stødt over mit indlæg)

Jeg skal på toilet ca. 127 gange i løbet af en halv time, da jeg har det som om at jeg skal tisse hele tiden, har været til vagtlægen her i sidste weekend fordi jeg vitterlige gik og troede at jeg "tissede fra det forkerte sted af" men nix nej..Så fik jeg taget en urin prøve nope ingen blærbetændelse og ej heller start på en..

Og beskeden var så lige til mig fra min læge af " du må væne dig til det de næste 6 mdr." nøje hvor jeg bare hader at skal på toilet hele tiden, så meget at jeg rent faktisk så meget pip af det at jeg gik på apoteket her igår og købte en pakke tena bleer...Nøje må pinligt..Jeg laver mine knibe øvelser, og alt det der.Men nøje jeg er godt træt af evig og altid skal på det toilet!!

Læste dog så lige en artikel om det i bladet baby, sådan havde jeg det da ikke da jeg ventet min søn kun til sidst i 8 mdr.

Grrr jeg følger mig sgu som en gamle grå kvinde..

Møj pinligt at skulle på apoteket og købe tenna bleer og med bare en bette boble på maven!! ( jeg var glad for at det var en kvinde som stod ved kassen, og ikke en mand)

Jeg er osse ved at ændre krops lugt, jeg har en kombination af sødelige mælke lugt, også mande hørm, også lige en slap blær oven i!! Og et par ankler som langtsomt er ved at hæve op..

Jeg har bare lige lidt ondt af mig selv så ment ikke andet, og her i morgen får jeg lige fuldt hus af en masse rødder!! så jeg støtte mig lige af mine tenna bleer her imorgen, så jeg ikke skal på toilet hele tiden..

Pisse irreterne at jeg skal tisse hele tiden..grrrr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Patrick07

Masser af  til dig pu ha.. Jeg render også selv på wc konstant  selv efter et enkelt glas vand, så går der 3 minutter så skal jeg smutte på wc så frygteligt pu ha  Håber det evt. kan gå over jo længer jeg kommer hen... man  vel altid finger...

Anmeld

30. april 2010

angelmom

Patrick07 skriver:

Masser af  til dig pu ha.. Jeg render også selv på wc konstant  selv efter et enkelt glas vand, så går der 3 minutter så skal jeg smutte på wc så frygteligt pu ha  Håber det evt. kan gå over jo længer jeg kommer hen... man  vel altid finger...

jeg har læst i bladet baby at det kun bliver værre jo længere hen vi kommer i vores gravidlitet..

Men dejligt at vide at jeg ikke er den eneste som er ved at få pip af alt det toilet renderi..

Men osse pøj pøj til dig..

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja suk... det er sku træls.

heldigvis venter der jo en god præmie i enden. Så må du virkelig bare knibe og knibe og knibe. - Både nu og efter du har født, så det ikke bliver permanent!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.