Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super super super fedt!!!
(eneste er bare at Menu staves med U og ikke Y på Ipoden, men det er en mini mini fejl på den super seje kage)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anasmor skriver: SLAP AF BIRGITTE DEN ER FED.. OG STOR!!!! Det er da vildt.. jeg har vist ikke noget jeg kan lære fra mig d. 13.. Knus Stinna
SLAP AF BIRGITTE DEN ER FED.. OG STOR!!!!
Det er da vildt.. jeg har vist ikke noget jeg kan lære fra mig d. 13..
Knus Stinna
tusind tak Stinna og jo der er masser ... MASSER siger jeg og så skal vi jo os bare ´hygge os ik
Super super super fedt!!! (eneste er bare at Menu staves med U og ikke Y på Ipoden, men det er en mini mini fejl på den super seje kage)
hhi du har ret p.. har ellers en jeg kiggede efter nå men så vil jeg lave en ny... man er vel lidt perfektionist så tusind tak
Super fed iPod og Sneaker Lagde også mærke til det som Jibbe siger, men det er kun en mini-fejl, og der er sikkert mange der ikke lægger mærke til det Super, super
Gellan skriver: Super fed iPod og Sneaker Lagde også mærke til det som Jibbe siger, men det er kun en mini-fejl, og der er sikkert mange der ikke lægger mærke til det Super, super
hi hi når I ligger mærke til så vel de vel osse så som sagt det bliver en ommer. men tak for rosen
DU er så blæret - respekt!!
total fede ting.. og er meget imponeret over at du har formået at få din ledning så lige tyk alle steder.. sys dælme jeg har svært ved at rulle så tynde og fine pølser..
waauw det er da for vildt! Den er godt nok blæret den sko :-)
Sisse som ikke er så god til sko!
birgitte skriver: Vil lige høre jeres mening om den her life size str 39 sneaker kage. jeg er rigtig godt tilfreds med et par nye erfaringer der kan gøres anderledes på nummer to. det er bare ren chokolade kage indeni. der skal være et par på en firkantet kage og en sugarpaste I pod
Vil lige høre jeres mening om den her life size str 39 sneaker kage.
jeg er rigtig godt tilfreds med et par nye erfaringer der kan gøres anderledes på nummer to. det er bare ren chokolade kage indeni. der skal være et par på en firkantet kage og en sugarpaste I pod
Hej Birgitte, hvor er den fed din kage og Ipod. Glæder mig til vi skal lære noget mere....
Susan1978 skriver: DU er så blæret - respekt!! total fede ting.. og er meget imponeret over at du har formået at få din ledning så lige tyk alle steder.. sys dælme jeg har svært ved at rulle så tynde og fine pølser..
takker og bukker ... ledningen er nu ik helt ens men billeder er taknemmelige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128