sneaker til konfirmationskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Jibbe

Super super super fedt!!!

(eneste er bare at Menu staves med U og ikke Y på Ipoden, men det er en mini mini fejl på den super seje kage)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

birgitte

Anasmor skriver:

SLAP AF BIRGITTE DEN ER FED.. OG STOR!!!!

Det er da vildt.. jeg har vist ikke noget jeg kan lære fra mig d. 13..

Knus Stinna

tusind tak Stinna og jo der er masser ... MASSER siger jeg og så skal vi jo os bare ´hygge os ik

Anmeld

29. april 2010

birgitte

Super super super fedt!!!

(eneste er bare at Menu staves med U og ikke Y på Ipoden, men det er en mini mini fejl på den super seje kage)

hhi du har ret p.. har ellers en jeg kiggede efter  nå men så vil jeg lave en ny... man er vel lidt perfektionist så tusind tak

Anmeld

29. april 2010

Gellan

Super fed iPod og Sneaker Lagde også mærke til det som Jibbe siger, men det er kun en mini-fejl, og der er sikkert mange der ikke lægger mærke til det

Super, super

Anmeld

29. april 2010

birgitte

Gellan skriver:

Super fed iPod og Sneaker Lagde også mærke til det som Jibbe siger, men det er kun en mini-fejl, og der er sikkert mange der ikke lægger mærke til det

Super, super

hi hi når I ligger mærke til så vel de vel osse så som sagt det bliver en ommer. men tak for rosen

Anmeld

29. april 2010

Susan1978

DU er så blæret - respekt!!

total fede ting.. og er meget imponeret over at du har formået at få din ledning så lige tyk alle steder.. sys dælme jeg har svært ved at rulle så tynde og fine pølser..

Anmeld

29. april 2010

Iliasmor

virkelig suverænt udført må nok sige

Anmeld

29. april 2010

Nemesis

waauw det er da for vildt! Den er godt nok blæret den sko :-)

Sisse som ikke er så god til sko!

Anmeld

29. april 2010

Dot D

birgitte skriver:

Vil lige høre jeres mening om den her life size str 39 sneaker kage.

jeg er rigtig godt tilfreds med et par nye erfaringer der kan gøres anderledes på nummer to. det er bare ren chokolade kage indeni.  der skal være et par på en firkantet kage og en sugarpaste I pod

Hej Birgitte, hvor er den fed din kage og Ipod. Glæder mig til vi skal lære noget mere....

Anmeld

29. april 2010

birgitte

Susan1978 skriver:

DU er så blæret - respekt!!

total fede ting.. og er meget imponeret over at du har formået at få din ledning så lige tyk alle steder.. sys dælme jeg har svært ved at rulle så tynde og fine pølser..

takker og bukker  ... ledningen er nu ik helt ens men billeder er taknemmelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.