Rosa for pokker!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Lillefe

lad os håbe der er noget igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Maise

rosa , jeg kan se du er online, hvad laver du dog ;-)

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahaha - skulle lige chekke en sidste gang inden sengetid og så faæder man over sådan en dejlig tråd Hvor er I bare FANTASTISKE!!!!

NAAAAJ - der sker ikke en hat!!!! Har masser af plukveer og det er det hele... Han VIL ikke ud - hvad filan skal jeg stille op??? Og jeg ville SÅ gerne føde i morgen - men der er ikke optræk til noget som helst, han ligger bare og møffer rundt og hygger derinde... 

Hvis jeg kunne presse ham ud i nat eller i morgen kunne jeg slippe for både en konfirmation og et bryllup med taler og sange og alt det der - OG han ville for altid have fødselsdag på lønningsdag 

Men hvad skal jeg gøre - han er simpelthen så stædig!!!!

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Maise skriver:

rosa , jeg kan se du er online, hvad laver du dog ;-)

Hihi - jamen jeg svarer jo på denne tråd

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Findusinde skriver:

ROSA for pokker!! Skal du ikke snart føde??!!! Jeg logger på hver eneste dag flere gange om dagen for at se om der er nyt fra dig..

Kaster oseaner af vestøv i din retning!!

KOM NU UD!!!

Knus

Tusind tak for vestøv, din skønne tøs!! jeg er ked af at blive ved med at skuffe

Anmeld

29. april 2010

Maise

Rosa skriver:

Hihi - jamen jeg svarer jo på denne tråd

plukkeveer er et fint tegn, eller måske bare en god start ;-)

du må hoppe i kanen med ham svenskeren, det kan muligvis sætte gang i noget, hvem ved.

Uanset, så held og lykke, pludselig sker det

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Maise skriver:

plukkeveer er et fint tegn, eller måske bare en god start ;-)

du må hoppe i kanen med ham svenskeren, det kan muligvis sætte gang i noget, hvem ved.

Uanset, så held og lykke, pludselig sker det

Hehe han ligger ved siden af i sengen og småsnorker med savl ned på puden... Sexy-sexy

Anmeld

29. april 2010

Findusinde

Rosa skriver:

Tusind tak for vestøv, din skønne tøs!! jeg er ked af at blive ved med at skuffe

Du skal da ikke være ked af det din smukke tøs! Smæk benet op i vinduet og giv dig til at barbere dem! For man kan ikke komme på FG med hår på benene!

Da jeg stod vældigt med det ene ben i vinduet gik vandet!

Så se om det virker.. Hvis du ikke lige har et vindue, så smæk det et andet sted op!

Mange knus og masser af vestøv!

Anmeld

29. april 2010

Maise

Rosa skriver:

Hehe han ligger ved siden af i sengen og småsnorker med savl ned på puden... Sexy-sexy

ha ha hvor hyggeligt, jeg skal i seng om lidt med en rødvinssnaldret mand, med blårøde læber. knap så charmerende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.