Endetarmsforsnævring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Tullebobs

Nogle af jer kan måske huske at jeg skrev den anden dag at vi skulle til børnelæge med William (27 dage) i mandags, da vores egen læge mistænkte ham for at være født med en lille endetarmsforsnævring, som betyder at det er svært og smertefuldt for ham at komme af med luft og afføring.

Børnelægen kunne så bekræfte mistanken, og hans tarm skal udvides. Det foregår ved at vi har får en matalstav med hjem (lidt tykkere end en kuglepen), som skal føres ind i endetarmen to gange dagligt i fem minutter. Jeg frygtede, at det ville gøre ondt på ham, men tværtimod faktisk. Han slapper helt af og så skal jeg ellers lige love for at han prutter og sk*** af hjertens lyst (pardon my french). Om 14 dage skal vi så til børnelægen igen, og hun tjekker han, og så får vi en metalpind der er lidt tykkere. PÅ den måde skulle hans tarm blive udvidet, så han kan blive sine mavekneb kvit.

Kh Trine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

MariaJ

Nåh, lille pus. Det lyder jo lidt ubehageligt, men godt hvis det virker, og det vigtigste er jo at lillemanden ikke får ondt i maven.

Maria

Anmeld

29. april 2010

Tullebobs

MariaJ skriver:

Nåh, lille pus. Det lyder jo lidt ubehageligt, men godt hvis det virker, og det vigtigste er jo at lillemanden ikke får ondt i maven.

Maria

Lige præcis

Anmeld

29. april 2010

Mathilde

Ej hvor dejligt at det ser ud til at virke... og skønt at det ikke er noget der gør ondt på ham!

Anmeld

29. april 2010

B&J

åhhh må bare sige han er super dejlig

Anmeld

29. april 2010

lululupo

puhhh det lyder voldsomt, men bare det virker.... og nårhhh han er sødes!!!

Anmeld

29. april 2010

Tullebobs

Tak for det piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.