Loppe skriver:
 Møg unge! - ja det er faktisk det jeg tænker om en dreng fra min søns børnehave, næsten hver gang jeg aflerverer min søn i børnehaven. 
 Min søn er meget facineret af denne dreng, og vil rigtig gerne lege med ham. Når jeg afleverer min søn, kommer denne dreng ofte ud i gardaroben, blot for at komme med en eller anden grim bemærkning. Eks.: Min søn har været syg, og har derfor ikke været i børnehave mandag, tirsdag og onsdag. Vi kommer der ned i dag, drengen kommer straks ud i gardaroben "Hej, jeg har overhovedet ikke savnet dig, faktisk er der slet ingen her der har savnet dig!". - Ja godmorgen til dig også... Jeg ved godt det bare er et barn osv., men mit moderhjerte kan simpelthen ikke klare denne hetz som jeg efterhånden synes det er blevet! Min søn bliver selvfølgelig ked af det, hvilket jeg vikrelig godt kan forstå, måske ikke lige den velkomst man ønsker sig når man møder i børnehaven.
 Jeg har flere gange nævnt det til pædagogerne, som blot slår det hen med at de jo bare er drenge... - og at de altså leger fint sammen i løbet af dagen, og at pædagogerne aldrig har oplevet konflikter imellem dem. Jeg synes bare stadig at situationen er uholdbar, jeg er simpelthen så træt af at den lille møgunge skal ødelægge alle vores morgener af i børnehaven! 
 Hvad ville i andre have gjort?
 Louise
 øv det er da ikke rart for din søn.
 måske kunne du kontakte drengens forældre og snakke med dem om problemer (hvis du fornemmer at de er til at tale med)
 Drengen skal jo have at vide at han sårer andre når han siger grimme ting, så jeg kan ikke forstå, at pædagogerne ikke griber fat om emnet - mange steder kører man "trin for trin" med børnene, hvor man netop tager fat om hvordan man opfører sig for hvordan det påvirker andre.
 Tal evt. med lederen i børnehaven, hvis pædagogerne ikke reagerer på din henvendelse.
 Det er vigtigt at få taget hånd om sådan nogle konflikter synes jeg. Jeg synes ikke bare at man kan slå tingene hen med "børn er børn" og "drenge er drenge". Børn skal jo lære hvad der er godt og skidt, og der er kun en måde....at fortælle dem tingene og vise et godt eksempel selv.
 Jeg håber at tingene løser sig for jer.