Snorkeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.876 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Ranarupta

Argh!! Hvorfor i alverden snorker man, når man er gravid?!

Jeg er begyndt at snorke helt vildt og selv hvis jeg bare ligger og slapper af uden at sove, kan jeg finde på at grynte... 
Det er sgu lidt sært og ærligt talt ekstremt irriterende! Især når jeg selv vågner af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Mira0911

Kender det for godt... Jeg fik masser af skub og los om natten da jeg var gravid...

Det var så slemt at kæresten sagde, han snart sov i stuen...

Anmeld

29. april 2010

Ranarupta

Synes at det er sært...

Altså vokser ens tunge?

Anmeld

29. april 2010

Tulle28

He he man er sgu så død charmerende når man er gravid Jeg begyndte også at snorke, men det er gået over her efter jeg har født - så fortvivl ikke!

Knus Tulle

Anmeld

29. april 2010

Ranarupta

Tulle28 skriver:

He he man er sgu så død charmerende når man er gravid Jeg begyndte også at snorke, men det er gået over her efter jeg har født - så fortvivl ikke!

Knus Tulle

Fantastisk!

Anmeld

29. april 2010

merichs

Har det ikke noget at gøre med at ens slimhinder bliver påvirket af hormoner?? Jeg ved ikke om jeg er begyndt at snorke men føler at min næse er mere stoppet

Anmeld

29. april 2010

Ranarupta

merichs skriver:

Har det ikke noget at gøre med at ens slimhinder bliver påvirket af hormoner?? Jeg ved ikke om jeg er begyndt at snorke men føler at min næse er mere stoppet

Jo, det skulle det være. Altså min næse føles også stoppet, men mit snorkeri foregår nede i svælget, som om jeg er klar til at sluge tungen... Dog føler jeg heldigvis, at jeg kun snorker, når jeg ånder ud...

Anmeld

29. april 2010

businesstigger

Jeg snorkede helt vildt i slutningen af min graviditet. I og med at ens slimhinder påvirkes og næsen stopper til så trækker man jo vejret anderledes end man plejer og kommer derfor til at snorke. Min mand morer sig stadig over det!

Anmeld

29. april 2010

Ida.

Ranarupta skriver:

Jo, det skulle det være. Altså min næse føles også stoppet, men mit snorkeri foregår nede i svælget, som om jeg er klar til at sluge tungen... Dog føler jeg heldigvis, at jeg kun snorker, når jeg ånder ud...

Det er slimhindernes skyld...jeg har også snorket som en havnearbejder i begge mine graviditeter - det er gået over ligeså snart jeg har født! Pelle har måttet sove med ørepropper i begge graviditeter stakkels mand...jeg har ikke selv været påvirket af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.