Havetrampolin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Kan en havetrampolin godt stå udenfor hele året, eller skal den ind om vinteren?

Jeg overvejer at købe en til mine unger, men har ikke plads til at opbevare den inden døre. Og synes det er mange penge at ofre hvis den kun holder en enkelt sæson.

Nogen der har haft en stående ude vinteren over der vil fortælle om den har overlevet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan se, at vores naboer har deres stående ude hele året.

Vi har nøjagtig selv lige købt en og har tænkt, at den skulle stå ude hele året

Anmeld

29. april 2010

Gittemor09

Rikke skriver:

Kan en havetrampolin godt stå udenfor hele året, eller skal den ind om vinteren?

Jeg overvejer at købe en til mine unger, men har ikke plads til at opbevare den inden døre. Og synes det er mange penge at ofre hvis den kun holder en enkelt sæson.

Nogen der har haft en stående ude vinteren over der vil fortælle om den har overlevet?

den kan sagtens stå udenfor.... min søster og svoger har haft deres i 2 år nu.. og den ser stadig helt ny ud...!!

Anmeld

29. april 2010

Stumpen

Vi tager nettet og "bunden" af og opbevarer det indenfor vinteren over, men selve "skelettet" lader vi stå..

Anmeld

29. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har også en havetrampolin, men skiller den ad, og gemmer den væk om vinteren. Den ville sikkert godt kunne tåle at stå ude de første par år, alt efter hvor hård en vinter vi får, men jeg mener bestemt ikke at de har godt af det. Og rent udseendemæssigt bliver de jo også rustne og grimme af at stå udenfor året rundt. Så jeg vil klart anbefale dig, at pille den ned til efteråret. Men det er selvfølgelig også en smagssag hvad man hver især vælger at gøre.

Anmeld

29. april 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mange tak for jeres svar.

Tror jeg tager chancen og tager ud og køber en i dag

Anmeld

29. april 2010

Low

Jeg ville mene at den godt kan holde hele året. Min lillebror på 10 år har en ude i min have og han har fået den af nogle som har brugt den i 3 år ca og nu har han selv haft den i 1 år og den har stået udenfor hele tiden men nu begynder den at gå i stykker så han skal have en ny.. Men jeg tror klart at de kan holde et par år mere hvis de pakkes sammen når der kommer frost men jeg synes at de 1000kr som der er givet for den her trampolin i tidernes morgen fra ny er givet godt ud. Vi har købt et sikkerheds net som jeg vil råde ALLE til at købe.

Anmeld

29. april 2010

lonemus

Stumpen skriver:

Vi tager nettet og "bunden" af og opbevarer det indenfor vinteren over, men selve "skelettet" lader vi stå..

Vi gør nøjagtig det samme.

Anmeld

29. april 2010

Svei

Hele året her, de bruger den jo ikke kun om sommeren...eller kun er ude og lege om sommeren. i hvert fald ikke mine rødder og så kan den holde det den kan og så køber jeg en ny når den er slidt op.

Knus..

Anmeld

29. april 2010

mariamiss6

Rikke skriver:

Mange tak for jeres svar.

Tror jeg tager chancen og tager ud og køber en i dag

Har du fundet en god og billig en?

jeg ville gerne købe en også, menhar ikke rigtig fundet den rigtige endnu hehe... så du må gerne lige citere mig eller privat poste hvis du ved hvor den billige er at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.