prøvefarver hos farvehandel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. april 2010

SaNiNa

Hej Piger

Er der ikke nogen af jer som hvad hvor mange ml. der er i de der prøve bøtter man kan købe hos farvehandlen og hvor meget de koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

lotte32

hæj, vi købte, før påske, 3 farveprøver i flügger,  der var 30 ml i hver og vi kom af med 100kr i alt

Anmeld

29. april 2010

Svane83

Jeg har i en periode arbejdet i Bauhaus, der kostede en farveprøve 25 kr, men hvor mange ml. der var i kan jeg ikke huske, når jeg tænker tilbage synes jeg den havde størrelse som 1/4 af en 1L bøtte så umiddelbaret vil det jo betyde 250ml, men det lyder sørme af meget i forhold til de 30 ml. lotte31 skriver.

Men jeg er nu sikker på at der var mere end 30 ml. i for bøtten var da rimelig stor, måske 100ml.?

Sikke meget hjælp jeg var til

Carina

Anmeld

29. april 2010

SaNiNa

tak piger jeg må vist ud at forhøre mig så.

Nicklas får jo sit eget værelse lige om lidt og så ville jeg jo gerne gør væggene lidt mere spændende end bare hvide. så vil tegne nogle biler og sådan noget og så tænkte jeg jo at de der prøve bøtter ville være perfekte for så var jeg da sikker på at jeg kunne få den samme farve igen hvis der ikke var nok,i forhold til hvis jeg toner en hvid farve

Anmeld

29. april 2010

Svane83

Det synes jeg var en super ide.

Det har jeg også haft tænkte på, når der en gang skal laves et børneværelse ( skal jo lige være gravid først- mindre detalje)

Held og lykke med maleriet, jeg glæder mig til at se resultatet i billeder herinde.

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.