Skøn week - end

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

Jan9e D

Vil såmen bare komme med et positivt indlæg herfra (det er vist lidt siden jeg har skervet noget positivt :$)

Efter min opr har jeg bare fået det så godt og så meget energi. Mathine kom hjem i går sammen med sin far for at lege og hygge lidt sammen med mig. Og vi afsluttede dagen med at spise lidt pizza sammen. Og de var ikke mere end lige gået ud af døren da en veninde ringede og spurgte om jeg ikke ville mødes med hende i byen slog jeg til. Planen var nu bare at mødes og så få et par øl, men glemte vist at tælle efter den første :D

Vi mødtes kl 19.30 og sad bare og hyggede, tiden fløj bare afsted, og pludslig sad vi en masse sammen, og skulle så lige lidt vidre, til et nyt sted der lilge var åbnet sidste søndag. Ok jeg kunne jo godt lige smutte med, men så skulle jeg altså også hjem (åbenbart ikke)

For da vi kom hen til det nye sted mødte jeg bare en masse gamle bekendte og ham som havde åbnet stedet var en gammel boss, som jeg har haft arbejdet for for 20 år siden (og han kunne sagtes huske mig, :$) ved ikke lige om det er et positivt tegn)
Samtidig må jeg vist ha udstrålet et eller andet, for fyrene bagte virkelig på mig som en kat der savler over en lækker fisk:)).Og det maglede ikke på tilbud og tlf nr. Den yngste var 24 hummmmm lidt for ungt til mig, men ganske sød. :)) (Men jeg har jo hvad jeg skal bruge, for jeg har haft kæreste på det sidste ½ år)

Nå men det endte jo med at jeg slf blev hængende og først kom hjem fra byen da klokken blev 4 i morges. ZZZZzzzz
Det er simpelhen fantastisk at jeg kan gå i byen komme hjem og nøjes med 6 timers søvn og så føle mig udhvilet:) Det er bare en fantastisk følelse.

Nu sidder jeg og glæder mig til at Mathine skal komme hjem i morgen, hvor jeg har planlagt at vi tager i tivoli enten mandag eller tirsdag. For hun fortjener bare at blive hygget om hvor jeg energien og overskudet til hende, samtidig med at vi kan opleve noget sammenu uden det bare er perler eller en film. Og jeg må indrømme jeg glæder mig som et lille barn

Håber i alle har haft en fantastisk week-end

(H) - Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

Pia.

Hvor lyder det bare skønt skønt skønt :P Og du fortjener det så meget...

fantastisk weekend du har haft dig, sådan en kan man leve længe på...

Knus Pia, som også kom alt for sent hjem i nat... - men nøj det var svært at køre der fra når man var I så godt selskab...:P(L):);):))8D
(H)

Anmeld

8. juni 2008

Mathilde

Hvor er det bare lækkert at høre:)) Det lyder som en rigtig god bytur du har haft...
Det er rigtig godt, at du har fået energi og overskud igen:)

God tur i tivoli:)) og bliv nu ikke alt for rundtosset:P

(H)Mathilde

Anmeld

8. juni 2008

Munder

Hej jannie

Hvor lyder det bare dejligt;)

Specielt efter alt det du har været igennem.

Jeg håber det bliver fantastisk at få Mathine hjem, og at I får en dejlig Tivolitur.

(H)
Dorte

Anmeld

9. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Jannie..

Hvor er det dejligt at høre at du har haft en god weekend - det har du også fortjent efter det du har været igemmen.. :)
Det er rigtig dejligt at høre... :D

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.