Ømskindet hovedbund...???!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.063 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

Heidi.

Det er lige hvad jeg har...

Er der andre der kender til det?? Jeg har i et stykke tid nu haft mangel problemer med ondt i hovedet og jeg skal dertil sige at jeg lider af vildsomme rygproblemer samtidig.

Men min hovedbund den er så øm at når jeg skal tørrer mit hår med et håndklæde så kan jeg mærke det helt om i kæben og i tænderne.. Er der andre der ved havd jeg snakker om?? Det kan til tider også gøre mig helt ør i hovedet...

Er der andre end mig der har prøvet det her???

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

Solsikke

Hej

Jo det kender jeg da godt :(..

Jeg kan til tider godt have meget hovedpine og dermed få "ondt i håret/hovedbund". Jeg "lider" også af nakkespændinger og så har jeg slidgigt i rygsøjle og begyndende i nakke.

Dermed ikke sagt at det er præcis det samme du har men ved at hvis man har problemer med nakke/ryg eller spænder meget i kæbemuskler kan det sætte sig som ømhed i hovdet..

Du skal nok lige gå til egen læge for lige af få kigget på det, "better safe than sorry "..

Anmeld

8. juni 2008

Heidi.

Hejsa..

Jeg har været hos lægen, og skal nu til fys...

Anmeld

8. juni 2008

Solsikke

Hej

Okay :D , jeg har også selv været hos fys. en del gange, dejligt når det hjælper :)

Anmeld

8. juni 2008

Pia.

Ja det kender jeg godt... det stammer helt sikkert fra din nakke, det gør mit...
Min fys siger i hvertfald at det hænger sammen med min meget dårlige nakke... Jeg kan ind imellem have sådan en sviende fornemmelse i hovedbunden/hårrøderne... og også i huden på min ryg/nakke og ben hvis det er rigtig slemt...

så jeg kender det godt... din fys kan helt sikkert afhjælpe det...

God "bedring" hvis man kan sige sådan...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.