Hej
Jeg er på su og får de der ca. 5100 kr i su og ca. 3500 kr. i su-lån! Hvis man føder under uddannelsen, så får man 12 ekstra suklip man kan holde barselsorlov for. Man bestemmer selv hvordan man bruger klippene, og kan f.eks. holde et helt år med et klip hver måned og helt fri fra universitet, eller holde et halvt år med to klip hver måned, eller tage et enkelt fag imens, og så kan du få alm. su OG barselsklip samtidigt og altså få dobbelt su i et helt år (og så kan man jo udskyde eksamen til barslen er ovre
)
Min bedste kammi på studiet er 42 år når han er færdig som jurist, så 33 år er skam slet ingen alder at blive færdiguddannet i. Jeg tror ikke at man kigger så meget på jobansøgernes alder, men mere på deres kvalifikationer, karakter og personlighed.
Jeg har læst på universitetet fra Kirstine var 1 år til hun nu er 6 år. Tiden er fløjet forbi, og naturligvis er det hårdt og træls i eksamensperioderne, tilgengæld er det såååå dejligt med en lang sommerferie, og jeg er meget mere flexibel i hverdagene end de forældre der har et 37 timers job!
Rigtig god fornøjelse hvis det er det du vælger!
Anmeld