så er der dagens mand- gay version

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Muffinmus

bare lige heads up til andre der synes der er sk... skægt at se:-)

Klasse tankeløs tv underholdning på 30 min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Soap

De er så søde 

Tænk mænd kan være så bitchy *G*

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

ØØØØØØV! Manden har kapret tv'et til bold

Anmeld

28. april 2010

Muffinmus

Soap skriver:

De er så søde 

Tænk mænd kan være så bitchy *G*

I know, simpelthen vildt som de ditcher hinanden:-)LOL

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

Shiit...

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er væsentligt sjovere at se, end når det er kvinder i panelet... Men man tænker bare... OH MY GOOOOOOD altså... Suk.

MEN men. de er da sjove Synd for ham den første, at han ikke fik en interessant at gå på date med.

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

Gregers ser også ligegyldigt fodbold! IHHH!!!

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

Zafir skriver:

det er væsentligt sjovere at se, end når det er kvinder i panelet... Men man tænker bare... OH MY GOOOOOOD altså... Suk.

MEN men. de er da sjove Synd for ham den første, at han ikke fik en interessant at gå på date med.

Ja, jeg synes da helt klart også gay version er sjovere...gad vide om de laver en med kun kvinder??? tror dog næppe de er lige så stride men man ved jo aldrig...

Og så GUSTAV??? for filan da, den mand finder jo aldrig en kæreste s kræsen som han er, Gucci og mangemillionær der dur kun.

OG ja, det er også nitten når de får de kedelig eller når de slet ingen får. Synes det er lidt synd.

Anmeld

29. april 2010

Soap

MariaE skriver:

Ja, jeg synes da helt klart også gay version er sjovere...gad vide om de laver en med kun kvinder??? tror dog næppe de er lige så stride men man ved jo aldrig...

Og så GUSTAV??? for filan da, den mand finder jo aldrig en kæreste s kræsen som han er, Gucci og mangemillionær der dur kun.

OG ja, det er også nitten når de får de kedelig eller når de slet ingen får. Synes det er lidt synd.

Han er bar Golddigger for vildt 

men hold op hvor er han et godt underholdnings moment i programmet 

Anmeld

29. april 2010

nannanadja

jeg kan gost li at se det... syntes simpelhen det er såååå sjovt at se.. griner og smiler det meste af tiden....

Ja ham den kære gustav for pokker... nej nej ved ikke hvad jeg skal sige.. Men hold da helt fest jeg tror der er fuld skrue på hvis man invitere gustav og nogle af de nadre med til fest.

så er der partyyyy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.