Svært ved at holde på "vandet"? (lidt pinligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.738 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Faith

Det er et vildt grænseoverskridende indlæg det her, men tænkte at i nok har læst det der er værre, så tager chancen.

Jeg har lige formået at se et sjovt program i tv og bogstavelig talt tisse i bukserne af grin. Kunne simpelthen ikke holde på det! Og det er ikke første gang jeg har haft svært ved at holde på vandet siden jeg er blevet gravid. Har dog aldrig ligefrem tisset i bukserne før!

Er glad for at jeg kender min mand så godt som jeg gør, for ellers havde jeg sku gravet mig ned.

Er der nogen andre derude som har oplevet dette efter i er blevet gravide?

En pinligt berørt gravid (24+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har (heldigvis) ikke selv oplevet det, men kender mange der har.

Det er helt normalt at bækkenmuskulaturen har behov for en masse træning under graviditeten og jheg kan kun sige én ting: KNIBEØVELSER!!!! du kan ligeså godt komme i gang for det bliver værre når du har født...

Kender sågar en der sked i bukserne midt i føtex fordi hun nøs (det var efter fødslen)

Knib knib knib!!! også vigtigt for alle ikke-gravide

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Altså - mit underliv er super veltrænet (Min mand er VÆLDIG glad for det hehe), men jeg vil sige, at når hun ligger og presser på min blære og jeg fx nyser meget kraftigt, så har jeg også kunnet dryppe lidt.

Jeg laver knibeøvelser hver eneste dag og har gjort det i mange år. Også varierede øvelser med vægte og lignene. Min mor er bevægelses pædagog, så hun har prædiket knibeøvelser siden jeg var teenager.

Så altså - jeg kan kun være ENIG med Caroline i det med knibeøvelser, men - jeg har jo så også oplevet, at selvom jeg har et super veltrænet underliv, så KAN det gå galt, med en ordenlig nyser.

Så knib løs og du vil være rigtig glad (og ikke blive inkontinens som ældre!! og efter du har født - og få endnu bedre orgasmer hehe)

Anmeld

28. april 2010

B&J

Jeg har haft oprettet et indlæg med samme emne... jeg kan heller ikke holde på vandet og desværre har jeg aldrig kunne når jeg hoster griner og nyser...

og det er nu ikke noget med jeg har født men tit får kvinder det når de er gravide eller har født....

men som sagt husk af lave dine knibeøvelser som de siger.. også bagefter...

virker bare ikke på mig så næste gang jeg skal til lægen vil jeg snakke med ham vil ha en stopper for det elsker af grine og hader man nogle gange løber ud på wc fordi tænk hvis man tisser...

og når jeg er syg hoster og nyser det er et helvede

men som du skriver er jeg også glad for jeg kan fortælle min kæreste alt og det er han glad for... og mig med

Anmeld

28. april 2010

B&J

Altså - mit underliv er super veltrænet (Min mand er VÆLDIG glad for det hehe), men jeg vil sige, at når hun ligger og presser på min blære og jeg fx nyser meget kraftigt, så har jeg også kunnet dryppe lidt.

Jeg laver knibeøvelser hver eneste dag og har gjort det i mange år. Også varierede øvelser med vægte og lignene. Min mor er bevægelses pædagog, så hun har prædiket knibeøvelser siden jeg var teenager.

Så altså - jeg kan kun være ENIG med Caroline i det med knibeøvelser, men - jeg har jo så også oplevet, at selvom jeg har et super veltrænet underliv, så KAN det gå galt, med en ordenlig nyser.

Så knib løs og du vil være rigtig glad (og ikke blive inkontinens som ældre!! og efter du har født - og få endnu bedre orgasmer hehe)

lige det sidste du skriver hvis jeg får bedre orgasmer ved af jeg kan holde på vandet ja så ryger jeg sku i himmel....  tror ikke mine kan blive bedre

men vil du ikke være sød og fortælle hvordan du gør hvor længe og hvor mange gang om dagen---

Anmeld

28. april 2010

Faith

Tusind tak for jeres svar... Dejligt at man kan spørge om alt herinde uden at føle sig komplet til grin

Jeg må da bare i gang med knibeøvelserne så.... Det er aldrig rigtig noget jeg har tænkt på før.

Og det med orgasmerne..... Helt klart en bonus

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

smillaluna skriver:

Det er et vildt grænseoverskridende indlæg det her, men tænkte at i nok har læst det der er værre, så tager chancen.

Jeg har lige formået at se et sjovt program i tv og bogstavelig talt tisse i bukserne af grin. Kunne simpelthen ikke holde på det! Og det er ikke første gang jeg har haft svært ved at holde på vandet siden jeg er blevet gravid. Har dog aldrig ligefrem tisset i bukserne før!

Er glad for at jeg kender min mand så godt som jeg gør, for ellers havde jeg sku gravet mig ned.

Er der nogen andre derude som har oplevet dette efter i er blevet gravide?

En pinligt berørt gravid (24+5)

Har selv oprettet en tråd om det herinde...

Kan ikke holde på vandet når jeg nyser, griner, hoster, løber og løfter noget...

Anmeld

28. april 2010

Faith

MoarJ skriver:

Har selv oprettet en tråd om det herinde...

Kan ikke holde på vandet når jeg nyser, griner, hoster, løber og løfter noget...

Det vil sige at det faktisk er mest sikkert hvis du bare ligger helt stille...... Nej spøg til side, det er faktisk lidt invaliderende, for man er da lidt bange for at komme til at tisse i bukserne ude i offentligheden. Et er hjemme i privaten, men nede i Føtex.... Hmm nej tak

Anmeld

28. april 2010

Mira0911

smillaluna skriver:

Det vil sige at det faktisk er mest sikkert hvis du bare ligger helt stille...... Nej spøg til side, det er faktisk lidt invaliderende, for man er da lidt bange for at komme til at tisse i bukserne ude i offentligheden. Et er hjemme i privaten, men nede i Føtex.... Hmm nej tak

Hehe ja det er da lige før jeg skal ligge ned konstant...

Hvis det skulle ske for mig i Føtex evt siger jeg bare "Vandet gik"

Anmeld

28. april 2010

Moderator

B&J skriver:

lige det sidste du skriver hvis jeg får bedre orgasmer ved af jeg kan holde på vandet ja så ryger jeg sku i himmel....  tror ikke mine kan blive bedre

men vil du ikke være sød og fortælle hvordan du gør hvor længe og hvor mange gang om dagen---

Altså jo bedre du kender og kan mærke de forskellige muskelgrupper i dit underliv, så får du også endnu bedre orgasmer, fordi du kan mærke muskler du slet ikke vidste du havde Der er jo 5-6-7 orgasme typer hos kvinder og mange danske kvinder får 1 højst 2 slags... Så der er lidt lang vej (men en sjov vej).

Det med at forklare ... er det sådan at forklare øvelser?!... Mmm. Det er svært for mig at forklare. Det er noget med at mærke de muskler man har indeni. Starte med 'bare' at knibe. Så knibe i forskellige 'lag' i musklerne. Isolere de forskellige muskler og knibe...

Senere så begynde at holde knibet og ikke kun korte knib.

Derefter så knibe OMKRING noget. Knibe oppe, nede, i midten. Slippe musklerne helt i mellem.... Når man er helt hjemme i det, er det fint at bruge lidt vaginalvægte

Håber det hjalp lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.