har det bare så skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Milka

jeg har haft kvalme hele dagen. jeg har vist resterne af det maveonde vi har haft i den sidste uge. pigerne er ok igen, bortset fra luca's mave var gået i stå og hun ikke havde skidt i to dage.

jeg havde lagt dem til natten da lilja pludselig begynder at skrige, hun har tigerspring og kører det show hver aften. jeg går ind og kan lugte at luca har skidt. lægger hende op på puslebordet, knapper natdragten op og der er bare lort overalt, op ad maven og ryggen. hun ligger og kører hænderne rundt i det. det vender sig i maven på mig og jeg styrter ud på toilettet og brækker mig. lilja skriger i baggrunden og luca ligger i lort, alene, på puslebordet.

efter luca har fået et hurtigt bad og lilja sådan nogenlunde er blevet trøstet kaster jeg op igen. og føler mig bare så astronomisk alene, mens jeg ligger dér på knæ, med hovedet nede i toilettet.

har det bare så skidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

oo

øv!

er kun et fattigt ord og man kommer til at ønske at man lige boede i nærheden så man kunne holde dit hår - eller en lorteindsmurt Luca.

Anmeld

28. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

jeg har haft kvalme hele dagen. jeg har vist resterne af det maveonde vi har haft i den sidste uge. pigerne er ok igen, bortset fra luca's mave var gået i stå og hun ikke havde skidt i to dage.

jeg havde lagt dem til natten da lilja pludselig begynder at skrige, hun har tigerspring og kører det show hver aften. jeg går ind og kan lugte at luca har skidt. lægger hende op på puslebordet, knapper natdragten op og der er bare lort overalt, op ad maven og ryggen. hun ligger og kører hænderne rundt i det. det vender sig i maven på mig og jeg styrter ud på toilettet og brækker mig. lilja skriger i baggrunden og luca ligger i lort, alene, på puslebordet.

efter luca har fået et hurtigt bad og lilja sådan nogenlunde er blevet trøstet kaster jeg op igen. og føler mig bare så astronomisk alene, mens jeg ligger dér på knæ, med hovedet nede i toilettet.

har det bare så skidt!

Jamen dog - har du lyst til et par dages ferie med bøtter i Ølstykke?

Anmeld

28. april 2010

Ida.

Åh din stakkel kan dælme godt forstå, at du føler dig alene og bliver pylder!! Du er nødt til at tilkalde noget hjælp Camilla - du kan ikke stå sådan der alene - ring til din mor! NU!

God bedring!!!!

Anmeld

28. april 2010

TbCp

Århh øv

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Sikken en omgang!

Har du ikke en du kan få til at hjælpe dig lidt? Så du kan få lidt fred til at blive frisk?

God bedring!!

Anmeld

28. april 2010

anna-jonas

Ja, Camilla............det er tid til at ringe til din mor. Det kan du ikke selv stå i, al det bræk............tigerspring og bøttelort.

God bedring.....

Mette

Anmeld

28. april 2010

msax

hvor har jeg ondt af dig Camilla...

ville ønske jeg kunne hjælpe med andet end at sende søde tanker.

men ja - at ringe til dig altid hjælpsomme mor er nok ikke nogen dum ide. Babylort om natten er i sig selv ikke sjovt, også med bræksyge er det bare på ingen måde sjovt.

god bedring søde

Anmeld

28. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

har det bare så skidt!

Vil da iøvrigt også gerne lige sige at jeg gerne om arrangerer autostole og henter og bringer

Anmeld

29. april 2010

Jules

Milka skriver:

har det bare så skidt!

Åh din stakkel... Håber snart du er frisk igen... Og at den dumme tiger går væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.