min stor baby på 4 mdr og 6 dage sp her i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.198 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. april 2010

H+S Skjolgborg.

Hun var hved af falde bagom over det han kan nu og især hans vægt...

Han vejer 8200 g og er 67/68 cm..

Han har taget 900 g på fra den 7 april til i dag den 28 april vildttttt endelig...

Hun sagde han ligge i den høje ene og næsten den høje ende med cm også.Han skal helst ikke have for meget grød og mos pga hans vægt helst bare mælk og vand og en gang max om dagen det andet...

+ han kan vende sig rundt + han smiler meget stor og plude og griner tit/meget..

han kan næsten sidde selv nu..

Hun kommer igen den 27 maj til 5 mdrs tjek..

Den 16 maj skal vi holde dåb og Tobias kan starte dagpleje den 17 maj.. rart med lidt frihed/aflastningen pga min sygdom har sp søger for tidlig plads til ham bare lidt timer om dagen eller efterbehov..

Mvh henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Mathilde

Hold da op en lille basse du har Celina vejer også 8200g men hun er også 9½ mdr og så er hun 73 cm.. Så han er da godt med

Anmeld

28. april 2010

H+S Skjolgborg.

Mathilde skriver:

Hold da op en lille basse du har Celina vejer også 8200g men hun er også 9½ mdr og så er hun 73 cm.. Så han er da godt med

Jaaaa sp var også overraskede kunne vi se.....*GGG* jeg var tæt på mit gæt på 8 kg...

Anmeld

28. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja det dejligt med stor børn hehe.. min søn er 6 mdr.. for 14 dage siden vejde han 9 kg og var 75 cm

Anmeld

28. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Henriettemortil4 skriver:

Han har taget 900 g på fra den 7 april til i dag den 28 april vildttttt endelig...

Hun sagde han ligge i den høje ene og næsten den høje ende med cm også.Han skal helst ikke have for meget grød og mos pga hans vægt helst bare mælk og vand og en gang max om dagen det andet...

+ han kan vende sig rundt + han smiler meget stor og plude og griner tit/meget..

Den 16 maj skal vi holde dåb og Tobias kan starte dagpleje den 17 maj.. rart med lidt frihed/aflastningen pga min sygdom har sp søger for tidlig plads til ham bare lidt timer om dagen eller efterbehov..

Mvh henriette

Sikke en fin str. han har - han vil da bare frem i livet.

Det er da vildt din sp siger du allerede nu skal være obs på hans vægt og mad...

frederic var da han var 4 mdr 66 cm og 7,1 kg. 8 mdr -75 cm og 9 kg. Nu er han snart 20 mdr 87 cm og på gode dage 10 kg.

Anmeld

29. april 2010

Tina2

Lyder også lidt vildt i mine ører at hun ligefrem vil tjekke hans vægt, jeg synes da han har en fin str. Min Milas vejede 8600 g da han var 4 mdr og var 68 cm. Har aldrig fået at vide han var for stor....

Selvom de ligger over middel skal de nok "rette sig ud" senere....

Milas som om en måned bli'r 3 år vejer idag 17½ kg og er 104 cm høj, så han er en høj og meget slank dreng som sin far. Men han var en ordentlig basse da han var baby;-) Og han er jo stadig en stor dreng og ligger et pænt stykke over middel, men både min mand og jeg er høje (197 cm og 180 cm) og Milas' storesøster Filuca på 6 år er også en meget høj og slank pige, som bruger str 8/9 år i tøj.

Kan han nøjes med grød 1 gang om dagen? Nu er han jo kun 4 mdr og man starter jo normalt ikke med grød før, men altså de store babyer ER jo ofte mere sultne end de små.....

Nyd din dejlige "guffibaby" og så skal du ikke bekymre dig om hans vægt:-) Han har en fin str;-)

Anmeld

29. april 2010

Gittemor09

Henriettemortil4 skriver:

Mvh henriette

hold da op en stor dejlig dreng

Sofie blev 7 mdr. her i lørdags.. og hun er stadig meget lille...

hun vejer nu 6550 og er 65 cm..!!

Anmeld

29. april 2010

H+S Skjolgborg.

Nejjjj vi skal bare gør som hiti er ikke nervøs eller nået han har jo heletiden været stor født 4160 og mine andre to er født små 2920 13 dage før terminen og 3150 2 dage over som tobiads er født også.

Hun sagde dog hun  syntes hun ikke vi skal give grød men vi må gerne eller må gerne vente til han er 5-6 mdr mere det hun mente da han jo ligefrem ikke mangle kg + han drikke jo mellem 180-200 ml hver 3 max 4 time så det er meget syntes hun.

F.eks får han kl:20 også kl: 00,30 (altid mellem 0..30 og 1) og igen mellem 4 og 4,30 også igen kl:7-8 tiden også sover han til ca 11 også lige mad igen også vider efter lege der og før han sov. også ellers hver 3-4 time få han resten af dagen og lidt mos en gang i løbe af dagen eller bare mælk... 

Anmeld

29. april 2010

Pia.

Det er bare så skønt med små tykke babyer - Dejligt han bare stor trives... syntes lige du skal se et lille billede af min mindste søn (i dag 4 år) da han var 4 mdr. vejede han 9,2 kilo

Knus Pia, Mor til 3...

Anmeld

29. april 2010

H+S Skjolgborg.

Pia. skriver:

Det er bare så skønt med små tykke babyer - Dejligt han bare stor trives... syntes lige du skal se et lille billede af min mindste søn (i dag 4 år) da han var 4 mdr. vejede han 9,2 kilo

Knus Pia, Mor til 3...

NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ HAN ER DELIG SØDE...

GODT BILLEDE...

jeg syntes nu ikke tobias er vild tyk inuuuuuuuu *GH*

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.