Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften siger, skal jeg selv bestille tid til MD ? Er SÅ meget i tvivl om hvad de sagde da jeg var til NF.. Er tilknyttet Roskilde sygehus, og kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
prøv at ring derind og hør jeg fik min tid til MD da vi gik fra NF scanningen.
Ligesom Tjuhl fik jeg også min tid til MD da jeg var til NF. Men er sikker på at de nok skal være behjælpelige hvis du ringer til sygehuset.
I Århus skal man ikke ringe til nogensomhelst andre end lægen... Så får man tider til scanninger og jordemoder tilsendt! Troede faktisk det var sådan over alt...
Jeg fik en tid til MD, ved første jordemorde besøg
Hmm.. Jeg må hellere ringe derind og spørge.. Er helt blank, kan slet ikke huske hvad vi fik at vide til NF..
jeg skulle selv ringe og bestille tid til MD, jeg glemte det selvfølgelig heldigvis var de meget søde på næstved og fandt en tid til mig inden for de uger hvor de gerne ville have den lavet
Som E.T. fik jeg også tid til MD, da jeg var til JM første gang. Så jeg tror, jeg ville vente og så høre JM.
/Trine
Jeg har været hos JM første gang, og skal igen d. 10. juni, men der er jeg i uge 22.. Så er det vel for sent.. Må hellere ringe ud på sygehuset i dag
Jeg skulle også selv ringe og bestille tid til en MD
Syndes da også du skulle ringe der ud bare for af være sikker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128