Er blevet nødsaget til at være anonym.. håber i forstår..
Jeg føler mig så alene. Min mor og jeg har aldrig kunne enes, og nu da jeg er gravid mener hun at vores dreng skal hedde det samme som min afdøde bror. Som om hun mener han skal erstatte ham
Det slår hårdt og gør mig enormt ked af det.
Oven i det, har jeg ikke nogen veninder - jeg har piger der er bekendte, men det syntes aldrig at blive mere end det
Selvom jeg gerne vil. Så jeg har ingen at kunne tage på café med eller besøge og bare snakke. Jeg er ellers typen der gerne tager noget med så man kan hygge, eller laver mad osv...
Min kæreste har ingen venner, og siger altid at han er ligeglad og ikke har behov for at være så social som mig.
En i familien, efterligner os hele tiden. Og nu også med barn - for nu er vi gravide, så "det kunne da være sjovt at få en baby" selvom de kun har dannet par i 5 måneder... men hvad vi gør, gør det.. vil ikke være parnaoid, og har prøvet at snakke med kæresten om det, som godt kan se at de efteraber alt.
Vi kan ikke finde navn og kæresten beder mig lade ham værre, ved at hugge hovedet af mig. Vi plejer at have et enormt godt forhold (der er ingen problemer der) Men tror bare at alle mine følelser er for meget for ham for tiden. Han har nok ret - jeg nævner de samme ting...
Jeg prøver selv at finde løsning på det, men er bare så ked af det. Nu er jeg også begyndt at blive enormt træt. Så træt at jeg sover både nat og dag, så snart jeg ikke skal i skole.
Nu er der snart eksamen, men tror ikke jeg kan klare nogle af dem godt, selvom jeg altid har klaret mig godt i skolen...
Men det med at de nu efteraber med baby også.. det vælter mig fuldstændig... Kan ikke noget.. (ved det ikke burde slå mig sådan ud, og nogen af jer nok mener at det bare er noget pjat.. ) De gør alt til en konkurrence og deres forældre gør det ikke bedre.
Jeg VIL IKKE konkurrere om noget - og SLET IKKE børn. Men vil heller ikke mit barn skal stå i skyggen af dem fordi de har mange flere penge end os, og kan købe alt det de vil, og altid får hvad de vil have.
Puha.. det blev langt - og hvor er jeg ynkelig. Men føler bare det hele kører mig ned
Har haft depression, for mange år siden, og det er det sidste jeg ønsker.
Jeg har altid klaret psykiske ting selv - men ved ikke hvordan jeg skal håndtere og bearbejde min situation lige nu.
Jeg prøver og vil bare gerne nyde min elskede baby..
Tak fordi du læste med (og undskyld det blev så langt...)