Haha.. Kan man sove paa denne maade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Soap

Low skriver:

Haha det er så grineren at se hvordan dyr kan ligge og sove

På det her billede der sover mine hunde godt nok ikke men de sover ellers sådan hver dag bare ikke lige på billedet . Jeg forstår ikke hvorfor Keela(den lyse) ALTID vil sidde, slappe af eller sove oven på Tui(den mørke) på den måde hehe . men jeg synes det ser sjovt ud hehe

Ha ha sikke en måde at ligge hygge på , klasse billede der og sikke lækre hunde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ha-ha...

De er altså sjove de dyr, vores kan også ligge sådan - men tog det her billede af ham den anden dag hvor han ligger og sover med benet i vejret...

Det er sjovt for benet falder langsomt ned, og lige inden det er helt nede så kommer det op igen - ligesom folk der sidder og nigger når de sover...

Kitty: Fantastisk billede...tænkt at de slapper af sådan...

Low: Det er altså vildt - sådan to store "farlige" hunde - oven på hinanden...hi-hi

Årh, hvor er den sød! India sidder også og taber hovedet nogle gange, når hun er ved at falde i søvn.. Det ruller bare rundt for hende..

Jeg har masser af billeder, hvor hun sover på de mest mærkelige måder!

De søde små pelstotter vi har

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Low skriver:

Haha det er så grineren at se hvordan dyr kan ligge og sove

På det her billede der sover mine hunde godt nok ikke men de sover ellers sådan hver dag bare ikke lige på billedet . Jeg forstår ikke hvorfor Keela(den lyse) ALTID vil sidde, slappe af eller sove oven på Tui(den mørke) på den måde hehe . men jeg synes det ser sjovt ud hehe

Etage-hunde??

Det må man kalde gode venner!

Anmeld

28. april 2010

Low

kitty skriver:

Etage-hunde??

Det må man kalde gode venner!

Ja haha .

Tænk hvis jeg havde flere hunde så kunne jeg stable dem sådan og sparre penge på hundekurve for så behøvede jeg kun 1

Anmeld

28. april 2010

Low

Soap skriver:

Ha ha sikke en måde at ligge hygge på , klasse billede der og sikke lækre hunde 

Mange tak

Anmeld

28. april 2010

MM1987

kitty skriver:

Årh, hvor er den sød! India sidder også og taber hovedet nogle gange, når hun er ved at falde i søvn.. Det ruller bare rundt for hende..

Jeg har masser af billeder, hvor hun sover på de mest mærkelige måder!

De søde små pelstotter vi har

Ja, og de er så dejlige når livet er lidt svært - de kan altid fornemme det og de er der altid - jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden Rocky...

Anmeld

28. april 2010

BinaMor

hahahahh...

hvor godt.

så vil jeg også lige vise jer Tyson da han var en lille killing. han sov bedst i nærkontakt (havde ingen mor) - det er et t shirt ærme han ligger sovende i på manden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2010

Low

gabriellasmor skriver:

hahahahh...

hvor godt.

så vil jeg også lige vise jer Tyson da han var en lille killing. han sov bedst i nærkontakt (havde ingen mor) - det er et t shirt ærme han ligger sovende i på manden.

Super fedt billede

Anmeld

28. april 2010

dorthemus

Sikke nogle skønne og dejlige kæledyr I har allesammen...super billeder..hehe

Anmeld

28. april 2010

BabyStella!

Hehe, her er en af mine hvalpe Så søde! ( er solgt Ku´ ha´ beholdt dem alle selv, hvis det ikke var så stort et arbejde.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.