Nogen der har prøvet Kranio-sakral terapi mod smerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Hyner

I så fald, hjalp det???

Jeg skal nemlig afsted i morgen pga BL. Det er blevet så slemt at jeg ikke kan sove om natten, og vil så gerne ha det lindret lidt...

Men det er jo en halv dyr post, synes jeg...

Henriette 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Dot D

Hyner skriver:

I så fald, hjalp det???

Jeg skal nemlig afsted i morgen pga BL. Det er blevet så slemt at jeg ikke kan sove om natten, og vil så gerne ha det lindret lidt...

Men det er jo en halv dyr post, synes jeg...

Henriette 36+3

Hejsa. Jeg havde meget slem bækkenløsning ved begge mine graviditeter, ved den første fik jeg nogle behandlinger, og de hjalp mig i lidt tid, men det plejer at hjælpe længere tid, jeg var så ramt at jeg var i kørestol, og vi tror det var derfor det ikke holdt længe ad gangen.... Men men men, det hjalp og det var dejligt, hun gjorde noget inde i min mund, trykkede i ganen og det var som om det var det der hjalp mest på mig. Håber for dig at det giver dig lindring

Anmeld

28. april 2010

Fyn

Hej -

Jeg har prøvet det - og jeg eeeeelsker det! Det er så blidt og venligt. Det virkede for mig mod hovedpine, men ikke da jeg havde ondt i ryggen her til slut i graviditeten... Der forsøgte jeg mig med kiropraktor, og det virkede heller ikke.

Rigtig god Kranio-Sakral Terapi. Hvis man skal forkæle sig selv under graviditeten, så er det helt, helt optimalt...Især hvis det kan tage toppen af BL.

Bedste hilsner C.

Anmeld

28. april 2010

Hyner

Lækkert at "høre" det har virket på jer...

Så vil jeg glæde mig til en omgang i morgen..

Tak for svar..

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.