rifter i numsen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.273 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2010

NinaNymannMadsen

min datter på 10 mdr har fået rifter i numsen. ved ikk hvordan eller noget men de er der. hvad kan man gøre mod dem ud over at sørge for at hun er ren der så der ikk går infektion i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Ansemusen

Jeg ville kontakte lægen! Har selv haft samme problem, og det heler enotmt langsomt der pga. bakterier. Så jeg ville evt. forhøre mig hos lægen ang. noget creme. Det svier jo sådan noget!

Anmeld

28. april 2010

NinaNymannMadsen

Ansemusen skriver:

Jeg ville kontakte lægen! Har selv haft samme problem, og det heler enotmt langsomt der pga. bakterier. Så jeg ville evt. forhøre mig hos lægen ang. noget creme. Det svier jo sådan noget!

okay ja det må så vente til imorgen det med at kontakte lægen da de har lukket nu.

ja det sviger har selv oplevet det. men hun har det tit så. og kan høre på hende at det er en pinsel for hende at skide (undskyld hvis det lyder ulækkert) hun kriger lige med det samme og vil ikke holde op før bleen er skiftet. smøre med noget crem mod rød numse i forvejen da hun jo så også har det samtidig med men det hjælper jo ikke på rifterne.

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

tror også jeg ville snakke med lægen....her bruger jeg decubal eller zinksalve....men det er forskelligt hvad man bedst kan få til at fungere

Anmeld

28. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Er det rift pga hård mave?? Min datter havde hård mave og det var en pinsel for hende at komme af med "pølserne". Hun blødte også. Vi fik anbefalet fra lægen, at smøre lokalbedøvende creme på.... samtidig med at hun skulle have Movicol, der gør afføringen blød.

Anmeld

28. april 2010

NinaNymannMadsen

anistu skriver:

Hejsa!

Er det rift pga hård mave?? Min datter havde hård mave og det var en pinsel for hende at komme af med "pølserne". Hun blødte også. Vi fik anbefalet fra lægen, at smøre lokalbedøvende creme på.... samtidig med at hun skulle have Movicol, der gør afføringen blød.

nej det kan ikke være hård mave, hun har ingen problemer med at komme af med det og det er sådan en mellem ting mellem tynd og normalt. og dog det kan da enlig godt være hun har haft lidt hård mave en af de sidste dage, syntes jeg bare ikke og ha set, eller lagt mærke til. hun har meget rød numse også og kan virkelig ikke fordrave at jeg ikke lige opdager en lorteble med det samme. jeg kan direkte se rifterne når jeg kikker efter, da det blødte lidt var jeg jo nød til og se om det var pga rifter jo. men kan prøve at ringe til lægen imorgen og høre ad.

Anmeld

28. april 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

tror også jeg ville snakke med lægen....her bruger jeg decubal eller zinksalve....men det er forskelligt hvad man bedst kan få til at fungere

har smurt med lidt zinksalve og noget penetenohl (eller hvordan det nu staves) det fra matas af. nu sover hun gudskelov. men det jo bare holde øje med det og måske lige ringe til lægen imorgen da det tydeligvis genere hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.