Hvornår bliver ferietillæget udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

mek-83

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg får mit i morgen - og det er til min store glæde, for jeg anede ikke at jeg fik det

Anmeld

28. april 2010

mek-83

Hmm har lige fået min lønseddel og der stå de ikke på, nå men mon ikke de så kommer med ved næste løn

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

mek-83 skriver:

Ja det må næsten være det så, det passer meget godt med beløbet, og han er også bagudbetalt?

Aner det faktisk ikke. Desværre..

Anmeld

28. april 2010

dithmer

mek-83 skriver:

Hmm har lige fået min lønseddel og der stå de ikke på, nå men mon ikke de så kommer med ved næste løn

Tror ikke du får når du er på barsel, det kan jeg ikke mindes fra mine to tidligere barseler. Ellers bliver de udbetalt den 1. maj.

Anmeld

28. april 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
mek-83 skriver:

Hej piger.

Er der nogen af jer der er inde i reglerne for udbetaling af ferietillæget, jeg synes det plejer at være med i den løn man får nu her, er det mig der husker forkert??

Maria 39+0

Jeg ved at min kæreste først får dem til næste løn. Altså slut maj.

Og mener faktisk også at på mit gamle job fik jeg dem vist os før slut maj.

Er spændt på mit job nu, de har snydt alt hvad de kunne gennem min barsel, så måske jeg skal til at kæmpe for dem også...

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

28. april 2010

mamalicious

Jeg får også imorgen !!!

Anmeld

28. april 2010

Betteisen

dithmer skriver:

Tror ikke du får når du er på barsel, det kan jeg ikke mindes fra mine to tidligere barseler. Ellers bliver de udbetalt den 1. maj.

Jeg er 100 på, at den særlige feriegodtgørelse bliver udbetalt når du er på barsel også. Hovedsagen er vel at man har optjent dem.

Desuden mener jeg, at, hvis man har skiftet arbejde, ja så får man dem udbetalt fra den tidl. arbejdsplads også... Mener min var med sidste løn jeg fik derfra.

Anmeld

29. april 2010

Maria.

Jeg er på barsel, og har fået mine i dag (3200,-), men det er op til hver enkelt virksomhed hvornår de vil udbetale dem.. De kan også vælge at udbetale dem når du holder ferie.. Så spørg bogholderiet hvor du arbejder hvornår de udbetaler dem!? Det har du jo ret til at vide!

Kram Maria

Anmeld

29. april 2010

METhomsen

Typisk får man dem udbetalt sammen med lønnen i Maj - så hvis man er forudlønnet kommer de ultimo april. Fx for mit vedkomne kommer de med min april løn da der også er ansatte der er forudlønnet - og for at gøre det lettere i adm. får alle det ultimo april.

Ved jobskifte bliver det lagt sammen med dine ferie penge - grunden til dette er at feriegodtgørelse på 12,5%  er en smule mere end løn under ferie - som man typisk har som funktionær.

Håber det gav mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.