Ondt i lysken hver morgen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.658 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er gravid i 32.uge, og vågner hver morgen med ondt i lysken.

Jeg har de sidste mange morgener undret mig over hvad i alverden det kan skyldes Ligeså snart jeg står op, kommer i bad, får tøj på osv. forsvinder det.

Det er sikkert ikke noget særligt, men ville blot høre om nogle af I andre også har oplevet disse mærkelige smerter???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Måske noget muskel der kold og øm, men som bliver varmet op?

Anmeld

28. april 2010

CamillaT89

Mathildesmor skriver:

Jeg er gravid i 32.uge, og vågner hver morgen med ondt i lysken.

Jeg har de sidste mange morgener undret mig over hvad i alverden det kan skyldes Ligeså snart jeg står op, kommer i bad, får tøj på osv. forsvinder det.

Det er sikkert ikke noget særligt, men ville blot høre om nogle af I andre også har oplevet disse mærkelige smerter???

Er det ikke fordi bækkenet gradvist udvider sig?  

Jeg har oplevet det et par gange om aftenen, og gik bare ud fra, at det var det?

Anmeld

28. april 2010

Jeanne skriver:

Måske noget muskel der kold og øm, men som bliver varmet op?

Muligvis - det kunne det da godt tyde på, eftersom det er forsvinder når jeg står op og kommer igang.

Anmeld

28. april 2010

ct skriver:

Er det ikke fordi bækkenet gradvist udvider sig?  

Jeg har oplevet det et par gange om aftenen, og gik bare ud fra, at det var det?

Måske, men jeg mindes ikke at jeg mærkede noget til det i min første graviditet. Jeg undrede mig egentligt også bare - det er sikkert ikke noget alvorligt, når smerterne forsvinder kort tid efter jeg er stået op.

Anmeld

28. april 2010

CamillaT89

Mathildesmor skriver:

Måske, men jeg mindes ikke at jeg mærkede noget til det i min første graviditet. Jeg undrede mig egentligt også bare - det er sikkert ikke noget alvorligt, når smerterne forsvinder kort tid efter jeg er stået op.

Nej okay. Men jeg tror i hvert fald, det er derfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.