nogle som har handlet hos inkobaby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2010

SaNiNa

vi mangler poser til vores blespand og jeg sætter aldrig mine ben i babysam mere så har tjekket priserne ud på nettet og denne side er bare så billig.

men kan man så osse stole på at man få varen eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Svane83

Hej hej

Nu har min kæreste selv netbutik modify.dk så jeg kender da til del omkring netbutikker.

Generelt så er der ingen fare hvis man sørge for at betale med dankort, for hvis du ikke får din varer så kan din bank trække pengene tilbage og så får butikken en bøde. Man skal defor være forsigtig med at overføre penge via netbank da disse ikke kan trækkes tilbage af din bank hvis du ikke får varen.

Jeg kender ikke siden personligt men ellers kan du jo tjekke den på trustpilot eller prøv at google navnet, som regl så skal det nok stå på nettet hvis de har trådt nogen over tæerne.

Carina

Anmeld

28. april 2010

Svane83

28. april 2010

SaNiNa

svane83 skriver:

Hej hej

Nu har min kæreste selv netbutik modify.dk så jeg kender da til del omkring netbutikker.

Generelt så er der ingen fare hvis man sørge for at betale med dankort, for hvis du ikke får din varer så kan din bank trække pengene tilbage og så får butikken en bøde. Man skal defor være forsigtig med at overføre penge via netbank da disse ikke kan trækkes tilbage af din bank hvis du ikke får varen.

Jeg kender ikke siden personligt men ellers kan du jo tjekke den på trustpilot eller prøv at google navnet, som regl så skal det nok stå på nettet hvis de har trådt nogen over tæerne.

Carina

tak for dit svar. har ikke rigtig kunne finde så meget om siden, men nu har jeg bestilt

Anmeld

28. april 2010

FruPudderkvast

Sanne og Nicklas skriver:

vi mangler poser til vores blespand og jeg sætter aldrig mine ben i babysam mere så har tjekket priserne ud på nettet og denne side er bare så billig.

men kan man så osse stole på at man få varen eller?

Må man spørge hvorfor?

Anmeld

29. april 2010

SaNiNa

13~12~09 skriver:

Må man spørge hvorfor?

Ja, det er en længer historie med meget dårlig kundeservice. skrive lige til dig privat

Anmeld

29. april 2010

B&J

og ja det er godt nok pilligt.... og smart de kan passe til forskellige spande..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.