Av min babs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. april 2010

ekzunz

Jeg har de sidste 3 dage haft virkelig ondt i højre bryst. Det føles ligesom en begyndende brystbetændelse, men jeg har jo ikke ammet i ca. 3 år, så det kan jo ligesom ikke være det.

Jeg har googlet, men finder ingen svar......er der nogen der har et forslag til hvad der kan være galt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

slettet_7530

Der kan sagtens være gået betændelse i en kirtel alligevel, det har jeg prøvet.

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

av det lyder bestemt ikke rart. jeg ville lige ringe til læge så de ku checke det ømme bryst

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

av det lyder bestemt ikke rart. jeg ville lige ringe til læge så de ku checke det ømme bryst

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Du kan sagtens få brystbetændelse, selvom du ikke ammer, eller har gjort det længe. Kender en der fik det - hendes yngste var 14, så øh.. Hun ammede ikke mere

Anmeld

28. april 2010

Lady Marion <3

Hvon har babsen det ???????

Anmeld

28. april 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Hvon har babsen det ???????

Den gør ski stadig ondt. Men jeg skulle alligevel have en lægetid til Klaras 4 års undersøgelse, så jeg hørte lige om de måske vidste hvad det kunne være - og så ville de selvfølgelig se mig. Så lægen konkluderede at jeg har en aflåsning i musklen - og det siger jo mig en hel masse.... Men kuren er åbenbart iprener og strækøvelser - og ellers en fysioterapeut....

Men tænk - hun påstod jeg havde brugt min muskel - det kunne jeg blankt afvise - dét er der ingen fare for....

Anmeld

28. april 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Men tænk - hun påstod jeg havde brugt min muskel - det kunne jeg blankt afvise - dét er der ingen fare for....

LOL for fanden da Rikke heheheh....

Hmmmm måske kan det sammenlignes med en slags hold i nakken - og så bare i babsen i stedet for?

Anmeld

28. april 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

LOL for fanden da Rikke heheheh....

Hmmmm måske kan det sammenlignes med en slags hold i nakken - og så bare i babsen i stedet for?

Hold i babsen?? Mon det kan udløse en sygedag imorgen....

Anmeld

28. april 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Hold i babsen?? Mon det kan udløse en sygedag imorgen....

JA sgu da... For du arbejder jo med dine arme, og sådan nogle babser er sgu svære at komme uden om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.