Overnatning ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

TbCp

Hun må ihvertfald have været over 8 mdr... kan ikke huske præcis hvornår, men jeg ammede til hun var ca 8 mdr. og i den tid sov hun ihvertald ikke ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

Margorie

Jeg tror hun var 2-3 mdr første gang min mor fik lov at låne hende en hel dag med overnatning

Anmeld

14. maj 2010

helora

Mine piger var 1 år, da de blev passet første gang med overnatning - hos deres mormor og morfar. Det gik upåklageligt .

Anmeld

14. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Frejasmor skriver:

Hejsa tøser

Hvor gamle var jeres børn da de blev passet med overnatning første gang??

Hilsen Frejasmor

Du skal følge dit hjerte...

Frederic er 20 mdr og har stadig ikke overnattet ude. Han har sovet på eget værelse siden han var 6½ mdr, og har aldrig villet sove eller slappe af i vores seng.

Han elsker sin seng, har heller ingen jeg tør overlade ham til. Har det bedst med at jeg kan være tæt på ham...

Anmeld

15. maj 2010

XXSS

Frejasmor skriver:

Tak for jeres svar, kan se at jeg ikke er alene om ikke at være klar endnu..

Min datter er 8 mdr, og min mand synes jo det snart må være tid, men synes slet ikke jeg er klar til det endnu..

Sådan havde jeg det også - jeg var overhovedet ikke på nogen måde klar, eller følte mig sikker på nogen som helst som jeg kunne afsætte min datter til en helt nat. Så følg dit hjerte ellers kan man altså godt få det rigtig skidt. Ingen skal presse dig og du skal først gøre det når du er 120 % klar  Jeg tror hun var omkring 1 år eller lidt mere før vi lod hende sove hos farmor.

Anmeld

15. maj 2010

businesstigger

Alexander var 6 mdr ca første gang han sov hos min mor. Det har han gjort adskillige gange siden.

Anmeld

15. maj 2010

Mig med maven

Min baby var 2 ½ måned, og klarede det sååå fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.